در حال بارگذاری ...
  • مانور راهداران در گردنه‌های برفگیر

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به مناسبت روز راهدار مانور بزرگ ماشین آلات سبک و سنگین راهداری، پلیس راه، هلال احمر و ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به مناسبت روز راهدار مانور بزرگ ماشین آلات سبک و سنگین راهداری، پلیس راه، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی برگزار شده و راهداران در گردنه‌های برفگیر استان ایلام مستقر شدند.

     

     

    در این مانور مشترک راهداران، پلیس راه، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی ضمن هماهنگی آمادگی خود برای استقرار زمستانی در جاده‌های استان را اعلام کردند.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص این مانور گفت: یکم دیماه آخرین روز هفته حمل و نقل و روز راهدار نامگذاری شده است و به همین مناسبت مانور مشترک ماشین آلات و عوامل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی برگزار شد تا ضمن هماهنگی بیشتر تعامل و همکاری این دستگاه‌های مختلف را افزایش دهیم.

    دلخواه گفت: راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان در تمام مدت سال در جاده‌های استان مستقر بوده و همیشه آماده خدمت‌رسانی به مسافرین عزیز هستند و روز راهدار که یکم دیماه است راهداران توان خود را برای استقرار در گردنه‌های برفگیر و آمادگی استقرار زمستانی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند و همچنین وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان با ۳۴ اکیپ راهداری متشکل از ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۹۰ نفر پرسنل راهدار شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران محورهای مختلف استان در فصل زمستان است.




    نظرات کاربران