در حال بارگذاری ...
  • توسعه حمل و نقل عمومی

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که جلسه هیئت وزیران در ایستگاه مترو برگزار شود تا ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که جلسه هیئت وزیران در ایستگاه مترو برگزار شود تا مسئولان متوجه مشکلات مردم در حمل و نقل عمومی شوند.

     

     

    اقبال شاکری با اشاره به معضل آلودگی هوای پایتخت و تصمیمات صبح امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا در خصوص تعطیلی مدارس گفت: این تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در حد مسکن هم نیست.

    شاکری با بیان اینکه متاسفانه مدیریت بلند مدتی برای حل معضل آلودگی هوا نداریم، اظهارکرد: توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و تامین منابع برای خرید اتوبوس و واگن مترو و توجه به استاندارد تولید خودرو می‌تواند راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات آلودگی هوا در بلند مدت باشند و به غیر از آن تنها باید به مسکن‌های مقطعی که همان عدم فروش طرح ترافیک روزانه و تعطیلی مدارس است، اکتفا کنیم و همچنین با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود جلسه‌ هیئت وزیران در ساعت هفت صبح و یا شش عصر در ایستگاه‌های مترو تشکیل شود، گفت: مسئولان باید در روزهای برفی و بارانی در صف اتوبوس و تاکسی بایستند تا درد مردم را متوجه شده و آن وقت هست که حتما بودجه برای خرید اتوبوس و توسعه مترو در نظر خواهند گرفت؛ در غیر این صورت درد مردم را درک نخواهند کرد و به اتخاذ تصمیمات سطحی اکتفا می‌کنند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ...

    |

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند . لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر ، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود ...

    |

           

    |

    نظرات کاربران