در حال بارگذاری ...
  • دوبرابر شدن ظرفیت ریلی برای جابجایی زائرین در محور قم _ تهران

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  مدیرکل راه آهن قم گفت: به منظور افزایش سطح خدمت رسانی به زائرین حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  مدیرکل راه آهن قم گفت: به منظور افزایش سطح خدمت رسانی به زائرین حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)،در سالروز شهادت امام رضا(ع) با اختصاص شش قطار فوق العاده ریل باس و دو طبقه اتوبوسی ظرفیت جابجایی زائرین در محور قم_ تهران دو برابر شد.

     

     

    زادخور با اعلام این خبر اگفت: به منظور افزایش سطح خدمت رسانی به زائرین حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)،در سالروز شهادت امام رضا(ع) در روز ۲۱ آذرماه سالجاری مصادف با سی صفر علاوه بر شش برنامه رفت و برگشت روزانه تهران _قم و بالعکس چهار قطار ریل باس فوق العاده در این مسیر اختصاص یافته که زمان حرکت آنها ساعت ۱۰ و ۱۰:۴۵ دقیقه صبح از تهران خواهد بود .

    همچنین وی افزود: همچنین برنامه مراجعت ۵ قطار از شهر مقدس قم به تهران در امروز به ترتیب در ساعات۵:۳۰، ۹:۰۰ ،۱۶:۳۰، ۱۷:۲۵ و ۱۹:۰۰ خواهد بود و به گفته مدیرکل راه آهن قم به این ترتیب سهم راه آهن از جابجایی زائرین در ایام اربعین حسینی و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) در محور تهران _ قم بالغ بر ۱۲هزار نفر می شود.

     




    مطالب مرتبط

    استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

    |

    نظرات کاربران