در حال بارگذاری ...
  • رفع مشکل شرکت های هواپیمایی با اجرای آزادسازی نرخ بلیت

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،  رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با تاکید بر اجرای بند ب ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،  رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با تاکید بر اجرای بند ب ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت هواپیما گفت: با اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تمام مشکلات امروز شرکت ها و آژانس ها در مدت ۳ تا ۶ ماه آینده رفع می شود.

     

     

    محمد حسن کرمانی با توجه به موضوع آزادسازی نرخ بلیت هواپیما گفت: تمام ایرادات و مشکلات صنعت هوانوردی به دلیل تکلیفی بودن و عدم اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بوده است و در دفاع از گران‌فروشی بلیت توسط برخی از آژانس‌های هواپیمایی افزود: برای دفاع باید اتهام‌نامه مشخصی باشد. شاید اگر تعدادی از آژانس‌ها نرخ‌ها را بالا می‌برند قطعا برای ایام و روزهای خاصی از سال است.

    محمد حسن کرمانی افزود: آژانس‌های هواپیمایی ۳۶۰ روز از سال نرخ بلیت مشهد را با قیمت ۶۰ هزار تومان می‌فروشند؛ چرا کسانی که مدعی دفاع از حقوق جامعه هستند در آن زمان به فکر آژاس‌ها نیستند.

    وی افزود: اقتصاد کشور که اقتصاد حمل و نقل هوایی نیز بخشی از آن است اگر قرار باشد تحت تاثیر سلیقه افراد غیر متخصص باشد همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کند و همچنین با تاکید بر اجرای بند ب ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت هواپیما گفت: با اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تمام مشکلات امروز شرکت ها و آژانس ها در مدت ۳ تا ۶ ماه آینده رفع می شود.




    نظرات کاربران