در حال بارگذاری ...
  • ثبت تردد ۱۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، رحمت شعبانی اظهارداشت: در آبان ماه سال جاری، تردد ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، رحمت شعبانی اظهارداشت: در آبان ماه سال جاری، تردد تعداد ۱۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۴۳۹ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

     

     

    شعبانی تصریح کرد: دستگاه های تردد شمار این اداره کل در جاده های استان قزوین اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می کنند.

     همچنین وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۲ سامانه تردد شمار برخط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در آبان ماه سال جاری ۱۳ میلیون و ۷۴۸ هزار ۴۳۹ وسیله نقلیه بوده که ۱۷.۸۸ درصد از کل این تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است و  محور بوئین زهرا به ساوه و بالعکس با عبور ۱۳۱ هزار و ۵۱۹ وسیله، بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    وی افزود: متوسط نرخ ترافیک با لحاظ تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند در سطح راههای مواصلاتی استان معادل ۴۴۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده، که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه قزوین به آبیک، کرج با نرخ جریان تردد ۱۵۴۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    در استان قروین شش هزار و 671 کیلومتر راه وجود دارد که از این میزان 217 کیلومتر آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی است.




    نظرات کاربران