در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از تقاطع غیرهم‌سطح میامی - جاجرم

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  دکتر عباس آخوندی در سفر به استان سمنان تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم تحت عنوان تقاطع غیر ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway،  دکتر عباس آخوندی در سفر به استان سمنان تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم تحت عنوان تقاطع غیر هم‌سطح ولایت را افتتاح کرد.

     

    تقاطع غیرهم‌سطح میامی-جاجرم تحت عنوان تقاطع غیر هم‌سطح ولایت با حجم خاک‌ریزی هفت هزار و ۹۰۰ مترمکعب، خاک‌برداری دو هزار و ۱۰۰ مترمکعب و بتن‌ریزی ۱۹۱ هزار مترمکعب و ۶۵۹ هزار متر آرماتوربندی ۶۹۶ هزار مترمکعب اجرای آسفالت احداث شده است.

     

     

    همچنین هدف از اجرای این تقاطع رفع نقاط پرحادثه٬ هدایت و روان‌سازی ترافیک محور تهران-مشهد و ترافیک منتهی به شهرستان میامی و جاجرم بوده که لزوم احداث تقاطع غیر هم‌سطح ولایت در این محل را ضروری کرده است.

    این پروژه از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در سال ۸۵ است که با ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

    به گفته مدیرکل راه و ترابری استان سمنان احداث و تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح میامی-جاجرم موجب ساماندهی و ایمن کردن ترافیک محلی می‌شود همچنین در این تقاطع جمعا حدود ۴ هزار متر رابط‌های اتصالی (رمپ و لوپ) به تقاطع و بزرگراه احداث شده و برای ارتباط‌های غیرهم‌سطح جمعا یک دستگاه پل به صورت رو گذر بتنی احداث شده است.




    نظرات کاربران