در حال بارگذاری ...
  • زمین گیری 40 در صد تاکسی‌های ساوه

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway  ، در شهر ساوه ۹۶دستگاه اتوبوس و ۹۶۰دستگاه تاکسی در حوزه مدیریت شهری در قالب ناوگان حمل و نقل ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway  ، در شهر ساوه ۹۶دستگاه اتوبوس و ۹۶۰دستگاه تاکسی در حوزه مدیریت شهری در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان خدمات ارائه می کنند که فرسودگی این ناوگان یکی از مهمترین چالش های پیش روی مدیریت شهری در ساوه است.

    خرمشاهی رئیس کمیسیون امور حمل و نقل شورای شهر ساوه ضمن بیان مطلب فوق  ادامه داد:هم اکنون حدود ۴۰درصد از تاکسی های این شهر به علت فرسودگی زمین گیر شده اند که به دلیل اختلافات شرکت ایران خودرو و ستاد حمل و نقل و سوخت کشور صدور پیش فاکتور توسط شرکت ایران خودرو برای نوسازی تاکسی‌های کشور متوقف شده است و مالکان تاکسی ها نتوانسته اند نسبت به نوسازی اقدام کنند.

     

     

    رئیس کمیسیون امور حمل و نقل شورای شهر ساوه یادآور شد: همچنین بیش از ۵۰درصد اتوبوس های این شهر فرسوده و با عمر بالای ۱۰سال است که نیازمند نوسازی هستند و در سفر اخیر دکتر خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، این مشکل توسط مدیریت شهری ساوه مطرح شد.

    به گفته خرمشاهی، ناوگان اتوبوسرانی ساوه علاوه بر نوسازی، به دلیل افزایش محدوده شهری در این شهر نیازمند افزایش اتوبوس برای پوشش مناطق جدید محدوده شهر است که این امر اعتبارات ویژه می طلبد.

    رئیس کمیسیون امور حمل و نقل شورای شهر ساوه یادآور شد: حمل و نقل همگانی یکی از نیازهای ضروری جوامع شهری و از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

    |

    نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابجایی بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در راه آهن زاگرس خبر داد .

    |

    عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار و عدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است .

    |

    نظرات کاربران