در حال بارگذاری ...
  • راهداری خراسان رضوی آماده خدمات دهی در آستانه زمستان

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، با سرد شدن هوا و شروع فصل بارندگی، ماموران راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آماده خدمات دهی به ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، با سرد شدن هوا و شروع فصل بارندگی، ماموران راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آماده خدمات دهی به مسافران هستند. 

     


     

    با توجه به به اینکه حدود 20 هزار و 478 کیلومتر راه بین شهری و روستایی در استان خراسان رضوی وجود دارد که بخش بزرگی از حمل و نقل در آن‌ها انجام می‌شود،  مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  گفت: با اجرای اقداماتی همچون روکش آسفالت، نصب علایم و خط کشی راه ها، شرایط بسیار مطلوبی در زمستان برای محورهای استان فراهم شده است تا مشکلات تردد در طول زمستان در محورها کمتر شود.
    علیرضا خجسته افزود: هدف از اجرای طرحهای راهداری، باز نگاه داشتن محورهای برف گیر استان در تمام ایام فصل سرما و زمستان است.


    در طرح زمستانی امسال 938 نفر راهدار با بیش از 96 گروه راهداری با استقرار در76 نقطه محورهای استان، عملیات راهداری زمستانی سال 94 را از اول آذر ماه سال جاری تا 20 فروردین ماه سال 95 انجام خواهند داد .




    نظرات کاربران