در حال بارگذاری ...
  • بلژیکی ها مشتاق حضور در ترانزیت ایران

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  Iranway ، یک هیأت بلژیکی در دیدار با رئیس کل گمرک ایران از حضور در بخش تجارت، حمل و نقل و ترانزیت کشورمان ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  Iranway ، یک هیأت بلژیکی در دیدار با رئیس کل گمرک ایران از حضور در بخش تجارت، حمل و نقل و ترانزیت کشورمان استقبال کرد.

    در این دیدار که مارک ون پیل رییس هیات مدیره بندر آنتورپ، پل ورکوین رییس مرکز آموزش منطقه فلاندر، ویم دیلن معاون توسعه تجارت آنتورپ،فرانک روونز معاون بخش پتروشیمی و نفت ، فرانسوا دلی سفیر بلژیک در تهران و مسئولانی از بندر آنتورپ حضور داشتند.

    در این دیدار "ویم ویلن "معاون توسعه تجارت بندر آنتورپ بلژیک با اشاره به عملکرد سامانه جامع گمرکی گفت:  هدف ما از این ملاقات آن است که مایلیم با توجه به اینکه تعداد زیادی از واردکنندگان و صادرکنندگان اروپایی با ما در تماس هستند، از امکانات بندر آنتورپ برای توسعه تجارت به صورت مشترک بازرگانان ایرانی هم استفاده کنند و ما هم متقابلا از امکانات شما در بخش تجارت، حمل و نقل و ترانزیت استفاده کنیم .

    وی افزود: سامانه های ما دائم در حال اصلاح و به روزآوری است و برای همین گمرک باید با بنادر در همکاری‌های بسیار نزدیکی داشته باشد و این بسیار مهم است که کالاها در بنادر در کمتر از 24 ساعت ترخیص شوند.

    ویلن در ادامه گفت: ما در کشورمان بخشی با عنوان تسهیل تجارت داریم که بسیار مهم است.

    ویلن همچنین به مزایا و امکانات این بندر برای انواع کالاها از جمله محصولات پتروشیمی اشاره کرد و خواستار گسترش همکاری ها با ایران شد.

     




    مطالب مرتبط

    توسعه ، تجهیز و تکمیل کریدور شمال - جنوب ، بزرگ‌ترین پروژه‌های ترانزیتی و حمل‌ونقل ایران و روسیه است . کریدور شمال - جنوب دارای سه بخش غربی ، شرقی و خزری است که بخش‌های غربی ‌و شرقی که از خاک کشورهای همسایه می‌گذرد ، ریلی است و بخش دریایی نیز از سمت خزر می‌گذرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی خان اسماعیلوف نخست وزیر قزاقستان ، در جریان سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (ECO) در تاشکند ، از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، از طرح در حال تکمیل احداث خط ریل به مجتمع بندری کاسپین از ...

    |

    نظرات کاربران