در حال بارگذاری ...

فرودگاه شنژن

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway:شنژن یکی از شهرهای بزرگ در جنوب شرق چین است که اینک ترمینال هوایی جدیدش دوباره چشم ها را به سمت ...

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway:شنژن یکی از شهرهای بزرگ در جنوب شرق چین است که اینک ترمینال هوایی جدیدش دوباره چشم ها را به سمت صنعت ساخت و ساز این کشور و البته هنر معماری مدرن خیره کرده.

 

فرودگاه شنژن

 
 
شنژن در سه دهه اخیر جایگاه خود به عنوان قطب ویژه اقتصادی را حفظ کرده و کسب و کارهای مرتبط با الکترونیک به آن رونق ویژه ای بخشیده اند. اما حالا ترمینال شماره ۳ فرودگاه این شهر که توسط استودیوی طراحی Fuksas از ایتالیا  شکل گرفته، سوژه ای جدید برای توجه به این شهر شده.
 
ترمینال شماره ۳ دارای سه طبقه، با مساحت کلی ۵۰۰ هزار متر مربع است و شکل آن از بیرون، یک پرنده در حال پرواز یا حتی یک ماهی مانتا ری را تداعی می کند. هزینه ساخت این ترمینال ۱.۴ میلیارد دلار است و دو فاز دیگر نیز بعد از آن در سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۳۵ افتتاح می شوند.
 
 
فرودگاه شنژن
 
 
شاهد عکس های بیشتر از زوایای مختلف این ترمینال هوایی بزرگ هستیم
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، یاتا نتایج نظرسنجی جهانی مسافران ۲۰۲۳ خود را اعلام کرد و نشان داد که مسافران همچنان سرعت و راحتی را در اولویت قرار می دهند ...

|

نظرات کاربران