در حال بارگذاری ...

کتاب سیستم ترمز لکوموتیوهای آلستوم

 

تغییرات گسترده در حوزه ناوگان ، از جمله ورود و بهره برداری از نسل جدید و مجهز به فن آوری های لکوموتیو زیمنس و آلستوم ، منجر به افزایش قابلیت مانور ، سرعت ، سیر ایمن و در نهایت کارایی شبکه و ناوگان ریلی کشور خواهد شد.آنچه که در این دگردیسی و فرآیند قابل توجه است ، آن است که به کارگیری هر فن آوری و تکنیک ، تنها در پرتو ایجاد جنبشی آموزشی و مهیا نمودن بسترها و زمینه های مطلوب آن میسر می باشد.

 

کتاب سیستم ترمز لکوموتیوهای آلستوم

 

در این راستا بهره برداری بهینه و اصولی از ناوگان جدید ، اقتضا می نماید که عوامل دخیل در استفاده مناسب از جمله نحوه نگهداری و تعمیر برای راهبران و تعمیر کاران این دسته از لکوموتیوها به گونه ای آسان و اصولی شناسانده شود. کتاب فوق به منظور شناخت سیستم ترمز اینگونه لکوموتیوها تالیف گردیده است.

 

 

ناشر : مرکز آموزش علمی - کاربردی راه آهن
مولفین : مجتبی یعقوبی فر - ابراهیم نبی لو - احمد درویش بدرآبادی




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن گفت : در این مرحله مجموع ناوگان جدید توسعه یافته ۶۸۵ دستگاه ناوگان است که این تعداد شامل ۶۴۵ واگن باری ...

|

در حال حاضر بیشتر ناوگان ریلی با تولید داخل و تعمیرات ناوگان موجود تأمین می‌شود . برخی فعالان این حوزه تأکید می‌کنند که برای جبران کمبود نیاز به واردات واگن و لکوموتیو داریم ، اما متولیان بخش می‌گویند در کشور توان تولید برای رفع تمام نیازها در بخش حمل بار و مسافر را داریم .

|

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن گفت : حوزه مسافری با توجه به قیمت‌گذاری‌های دستوری در سال‌های گذشته جذابیتی برای ...

|

میزان حمل فولاد با ۱۰ واگن از طریق خطوط ریلی ، برابر حمل بار با استفاده از ۲۰ دستگاه کامیون است که این امر ، کمک قابل توجهی به کاهش ترافیک و سوانح جاده‌ای و صرفه جویی در مصرف سوخت است .

|

نظرات کاربران