در حال بارگذاری ...

هفته نامه دنیای نوین کسب و کار

این هفته نامه به گسترش کسب و کار مخاطبین خود می پردازد. اولین شماره از این نشریه در اسفند سال ۱۳۹۰ منشتر شده است و تا به امروز (۱۳۹۱ شمسی) ادامه داشته است. این هفته نامه با مطالب خواندنی و آموزشی کمک شایانی به کسب و کار شما خواهد کرد.

 

 

دست اندرکاران این مجموعه تمام همت خود را به کار بسته اند تا نشریه ای نافذ ، تاثیرگذار و حرکت ساز در عرصه کسب و کار منتشر نمایند. رویکرد مجموعه در انعکاس اخبار و ارایه تحلیل های کسب و کار ، مبتنی بر تفکر خلاق ، دیدگاه مثبت ، سازنده ، واقع بینانه ، مخاطب محور و پرهیز از حاشیه سازی و بزرگ نمایی موانع و مشکلات اجتناب ناپذیر کسب و کار کشور می باشد.

 

این هفته نامه در ۳۲ صفحه ، به صورت تمام رنگی ، با کاغذ گلاسه ، طراحی و گرافیک متمایز و امیدبخش ، مطالب و محتوای غنی و با کیفیت ، سبکی متفاوت و حرفه ای و در تیراژ ۳۰/۰۰۰ نسخه در هر هفته منتشر و در سراسر کشور در کیوسک های مطبوعات و اشتراک فردی و سازمانی توزیع می گردد. به منظور تامین کیفیت مستمر شکلی و محتوایی ، از خدمات تخصصی و حرفه ای بیش از ۶۰ نفر عضو هیات تحریریه مجرب و بیش از ۳۰ نفر مسئول و همکار اجرایی و پشتیبانی توانمند بهره گرفته شده است. به اتکای این قابلیت ها ، بالغ بر ۸۵ درصد از مطالب نشریه از ماهیت تولیدی و متناسب با خواست مخاطبان برخوردار است.

 

وب سایت: www.biznews.ir


| شناسه مطلب: 35675




مجلات تخصصی



نظرات کاربران