در حال بارگذاری ...

انجمن معماران و مهندسان نیروی دریایی

نام لاتین: Society of Naval Architects and Marine Engineers
موقعیت: جرزی سیتی
سال تاسیس : ۱۸۹۳

انجمن معماران و مهندسان نیروی دریایی (به انگلیسی : Society of Naval Architects and Marine Engineers) و به اختصار SNAME مدت زیادی است که به عنوان انجمنی برجسته در بین دست اندرکاران کشتی سازی و علوم مربوطه فعالیت می کند. این انجمن در سال ۱۸۹۳ تاسیس شد ، تا برای پیشبرد هنر ، علم و عملکرد معماری دریایی ، کشتی سازی و مهندسی دریایی فعالیت کند. بیش از یک قرن از زمان تاسیس گذشته و اعضای این انجمن را دست اندرکاران تجاری و دولتی ، دانشجویان ، مربیان و مهندسان نیروی دریایی تشکیل می دهند. این انجمن در ایالت نیوجرسی آمریکا مستقر می باشد.

 

 

اهداف SNAME مبادله و ثبت اطلاعات ، حمایت مالی از تحقیقات کاربردی ، ارایه هدایت های شغلی ، پشتیبانی از آموزش علوم دریایی و افزایش و یکپارچه سازی جایگاه حرفه ای اعضای خود است. این انجمن با بیش از ۸۵۰۰ عضو فعال در سراسر جهان قصد دارد تا به اهداف حرفه ای خود دست پیدا کند. همچنین نشریات SNAME به طور گسترده ای به عنوان کتاب های درسی و مرجع در دانشگاه های برجسته استفاده می شود.

 

این انجمن دارای سایتی است که در آن بخش های مختلفی از جمله انتشارات ، فروش کتب ، جستجوی مقالات ، اخبار ، لینک سایت های دریایی و غیره ... وجود دارد.

 

از جمله محصولات منتشر شده توسط انجمن معماران و مهندسان نیروی دریایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- نشریه Transactions

- کتاب Small Waterplane Area Ships

- کتاب مهندسی Handbook on Plastic Analysis in Engineering

- کتاب Ships with Outriggers

- کتاب Stability and Safety of Ships: Risk of Capsizing

- کتاب Ship Production

- کتاب Fiberglass Boat Design and Construction

 

 

وب سایت: www.sname.org
ایمیل: tfaix@sname.org




نظرات کاربران (1)