در حال بارگذاری ...

نقشه حمل و نقلی کشور زیمبابوه

نقشه حمل و نقلی شامل کلیه مسیرهای جاده ای اصلی ، جاده ای فرعی ، خطوط ریلی و فرودگاه ها می باشد. در ضمن کلیه شهرها و روستاها نیز مشخص شده است. در این نوع نقشه ها کشورهای همسایه تا حدودی مشخص هستند. از دیگر موارد می توان به موقعیت کشور روی کره زمین و راهنمای نقشه اشاره کرد.

نقشه کشور زیمبابوه (Zimbabwe) مربوط به سال ۲۰۰۴ می باشد و با کیفیت 300DPI ارائه شده است.

 

 

زیمبابوه کشوری در جنوب آفریقا است که پایتخت آن هراره نام دارد. این کشور ۱۲ و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و زبان های انگلیسی ، شونا و سیندبله زبان های رسمی آن هستند. این کشور در قرن نوزدهم میلادی مستعمره انگلیس شد. از سال ۱۹۶۵ کم کم تلاش ها برای استقلال در این کشور آغاز شد و سرانجام در سال ۱۹۷۰ میلادی رسما جمهوری زیمبابوه اعلام موجودیت کرد. زیمبابوه جز آخرین کشورهای جنوب آفریقاست که به تدریج و با دشواری با نسلی که پس از انقلاب و مبارزه علیه استعمار به قدرت رسید وداع می کند.

 

کشاورزی حدود دو سوم نیروی کار را در بر دارد. تنباکو ، نیشکر ، پنبه ، گندم و ذرت ، هم صادر می شود و هم اساس صنایع آماده سازی را تشکیل می دهد. منابع طبیعی شامل زغال سنگ ، طلا ، پنبه کوهی و نیکل است. تولید ناخالص داخلی این کشور ۱۸۶/۶ میلیارد دلار است. رشد تولید ناخالص داخلی آن در سال ۲۰۰۷ میلادی منفی بود. ۳/۹۹۸/۰۰۰ نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می دهند و نرخ بیکاری درآن ۸۰ درصد است.

 

نسخه : ۲۰۰۴
سیستم عامل : تمامی سیستم عامل ها
حجم فایل : ۷۳۴ کیلوبایت
زبان : انگلیسی
رمز فایل : www.iranway.com
راهنما :

- پس از دانلود ، فایل مورد نظر را اجرا کنید.

- از شما مسیری برای نصب پرسیده می شود.

- بعد از انتخاب مسیر و زدن کلید نصب از شما پسورد خواسته می شود.

- پسورد را وارد کرده و منتظر اتمام باشید.

- این نقشه با پسوند PNG می باشد و شما قادر هستید با تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر ، موبایل ، تبلت و غیره ... این فایل را مشاهده نمایید.

 


| شناسه مطلب: 31261




نقشه



نظرات کاربران