در حال بارگذاری ...
  • نقشه حمل و نقلی کشور یمن

    نقشه حمل و نقلی شامل کلیه مسیرهای جاده ای اصلی ، جاده ای فرعی ، خطوط ریلی و فرودگاه ها می باشد. در ضمن کلیه شهرها و روستاها نیز مشخص شده است. در این نوع نقشه ها کشورهای همسایه تا حدودی مشخص هستند. از دیگر موارد می توان به موقعیت کشور روی کره زمین و راهنمای نقشه اشاره کرد.

    نقشه کشور یمن (Yemen) مربوط به سال ۲۰۰۴ می باشد و با کیفیت 300DPI ارائه شده است.

     

     

    یَمن کشوری عربی در جنوب غربی آسیا و در جنوب شبه جزیره عربستان واقع در خاورمیانه و پایتخت آن شهر صنعا است. یمن ۵۲۷/۹۶۸ کیلومتر مربع گستردگی دارد. یمن دارای دو ساحل مهم است ، ساحلی غربی در کرانه دریای سرخ و ساحلی جنوبی در کرانه دریای عرب ، همچنین دارای چند جزیره است که مهمترین آنها ، جزیره سقطره در دریای عرب و جزیره حنیش در دریای سرخ است. یمن تا قبل از سال ۱۹۹۰ میلادی دو کشور متجاور بوده به نام های ، جمهوری عربی یمن (یمن شمالی) و جمهوری دمکراتیک یمن (یمن جنوبی). در سال ۱۹۹۰ طی پیمانی این دو کشور با هم متحد شدند و جمهوری یمن بوجود آمد. اما در سال ۱۹۹۴ جنگ خونینی بین دو طرف رخ داد ، که سرانجام شمالی ها بر جنوبی ها چیره شدند و اتحاد پا بر جا ماند. فرآورده های عمده آن قهوه ، دام ، چوب های جنگلی ، جو و گندم است.

     

    نسخه : ۲۰۰۴
    سیستم عامل : تمامی سیستم عامل ها
    حجم فایل : ۵۷۲ کیلوبایت
    زبان : انگلیسی
    رمز فایل : www.iranway.com
    راهنما :

    - پس از دانلود ، فایل مورد نظر را اجرا کنید.

    - از شما مسیری برای نصب پرسیده می شود.

    - بعد از انتخاب مسیر و زدن کلید نصب از شما پسورد خواسته می شود.

    - پسورد را وارد کرده و منتظر اتمام باشید.

    - این نقشه با پسوند PNG می باشد و شما قادر هستید با تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر ، موبایل ، تبلت و غیره ... این فایل را مشاهده نمایید.

     


    | شناسه مطلب: 31259




    نقشه



    نظرات کاربران