در حال بارگذاری ...

نقشه حمل و نقلی کشور تایلند

نقشه حمل و نقلی شامل کلیه مسیرهای جاده ای اصلی ، جاده ای فرعی ، خطوط ریلی و فرودگاه ها می باشد. در ضمن کلیه شهرها و روستاها نیز مشخص شده است. در این نوع نقشه ها کشورهای همسایه تا حدودی مشخص هستند. از دیگر موارد می توان به موقعیت کشور روی کره زمین و راهنمای نقشه اشاره کرد.

نقشه کشور تایلند (Thailand) مربوط به سال ۲۰۰۹ می باشد و با کیفیت 300DPI ارائه شده است.

 

 

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام ، کشوری در شبه جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس ، از شرق با لائوس و کامبوج ، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه است. زبان رسمی کشور تایلندی ، پایتخت و همچنین پرجمعیت ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است. پرچم کشور تایلند از سه رنگ سفید و قرمز و آبی تشکیل شده که رنگ قرمز نماد ملت ، رنگ سفید نشان مذهب و رنگ آبی نماد حکومت سلطنتی است.

 

صادرات مهم این کشور اتومبیل ، کولر ، برنج و محصولات کشاورزی ، پوشاک و محصولات نساجی ، شیلات و غذاهای دریایی ، ترانزیستور و قطعات کامپیوتر است. از صنایع تایلند نیز می توان به اتومبیل سازی ، توریسم ، نساجی و پوشاک ، کشاورزی ، نوشابه سازی ، تنباکو ، سیمان ، صنایع سبک نظیر سنگ های قیمتی ، تجهیزات الکترونیکی ، قطعات کامپیوتر ، مدارات مجتمع ، دومین تولید کننده تنگستن در جهان و سومین تولید کننده قلع اشاره کرد. واحد پول تایلند بات (Baht) است که هر دلار آمریکا تقریبا معادل ۳۱ بات است و هر بات معادل ۸۰ تومان.

 

خطوط راه آهن تایلند ۴۰۷۱ کیلومتر و بزرگراه های آن ۶۴۶۰۰ کیلومتر می باشد.

نسخه : ۲۰۰۹
سیستم عامل : تمامی سیستم عامل ها
حجم فایل : ۸۵۰ کیلوبایت
زبان : انگلیسی
رمز فایل : www.iranway.com
راهنما :

- پس از دانلود ، فایل مورد نظر را اجرا کنید.

- از شما مسیری برای نصب پرسیده می شود.

- بعد از انتخاب مسیر و زدن کلید نصب از شما پسورد خواسته می شود.

- پسورد را وارد کرده و منتظر اتمام باشید.

- این نقشه با پسوند PNG می باشد و شما قادر هستید با تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر ، موبایل ، تبلت و غیره ... این فایل را مشاهده نمایید.

 


| شناسه مطلب: 31253




نقشه



نظرات کاربران