در حال بارگذاری ...
  • نقشه حمل و نقلی کشور تانزانیا

    نقشه حمل و نقلی شامل کلیه مسیرهای جاده ای اصلی ، جاده ای فرعی ، خطوط ریلی و فرودگاه ها می باشد. در ضمن کلیه شهرها و روستاها نیز مشخص شده است. در این نوع نقشه ها کشورهای همسایه تا حدودی مشخص هستند. از دیگر موارد می توان به موقعیت کشور روی کره زمین و راهنمای نقشه اشاره کرد.

    نقشه کشور تانزانیا (Tanzania) مربوط به سال ۲۰۰۶ می باشد و با کیفیت 300DPI ارائه شده است.

     

     

    جمهوری متحد تانزانیا کشوری است در شرق آفریقا که از شمال با کنیا و اوگاندا ، از غرب با رواندا ، بوروندی و جمهوری دمکراتیک کنگو و از جنوب با زامبیا ، مالاوی و موزامبیک همسایه است و از شرق به اقیانوس هند محدود می شود. در سال ۱۹۹۶ پایتخت رسمی تانزانیا از شهر ساحلی و بزرگ دارالسلام به شهر دودوما منتقل شد. با این حال دارالسلام هنوز پایتخت تجاری و مقر بسیاری از نهادهای حکومتی کشور است و بندری مهم برای تانزانیا و همسایگان محصور در خشکی اوست. از شهرهای مهم دیگر آن می توان به آروشا ، امبیا ، موانزا ، موروگور و زنگبار اشاره کرد. نام تانزانیا واژه ای مرکب از تانگانیکا و زنگبار است. این دو کشور در سال ۱۹۶۴ یا یکدیگر متحد شده و جمهوری تانزانیا را تشکیل دادند.

     

    سال های متمادی اجرای ناموفق سیاست های سوسیالیسم آفریقایی ، مانند احداث اجباری مزارع اشتراکی ، این کشور را یکی از فقیرترین ، توسعه نیافته ترین و وابسته ترین کشورهای جهان ساخته است. فرایند اصلاحات تدریجی در کشور از میانه دهه ۱۹۸۰ آغاز شده است. اسلام ، مسیحیت و آیین های بومی ، سه دین اصلی این کشور ، هرکدام حدود یک سوم از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اند. تانزانیا زبان رسمی ندارد اما سواحلی زبان ملی دوفاکتو و عاملی برای وحدت ملی در کشور است. اگرچه در آموزش عالی و متوسطه و دادگاه های عالی از انگلیسی استفاده می شود.

     

    اقتصاد تانزانیا بر پایه کشاورزی استوار است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی ، حدود ۸۵ درصد صادرات و ۸۰ درصد نیروی کار را تشکیل می دهد. با این حال شرایط آب وهوایی و ناهمواری موجب شده تا فقط ۴درصد از کشور به کشاورزی اختصاص یابد. محصولات مهم کشاورزی در تانزانیا قهوه ، پنبه ، چای ، توتون و بادام هندی است. قهوه و پنبه و نوعی کنف به نام سیسال در تانگانیکا و نارگیل و گرد میخک در جزایر زنگبار و پمبا کشت می شود.

     

    تانزانیا از بزرگترین تولیدکنندگان ماهی در شرق افریقا ست. ماهی از سواحل دریا و آب های داخلی، بویژه دریاچه های ویکتوریا و تانگانیکا و نیاسا، صید می شود.

     

    نسخه : ۲۰۰۶
    سیستم عامل : تمامی سیستم عامل ها
    حجم فایل : ۷۴۲ کیلوبایت
    زبان : انگلیسی
    رمز فایل : www.iranway.com
    راهنما :

    - پس از دانلود ، فایل مورد نظر را اجرا کنید.

    - از شما مسیری برای نصب پرسیده می شود.

    - بعد از انتخاب مسیر و زدن کلید نصب از شما پسورد خواسته می شود.

    - پسورد را وارد کرده و منتظر اتمام باشید.

    - این نقشه با پسوند PNG می باشد و شما قادر هستید با تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر ، موبایل ، تبلت و غیره ... این فایل را مشاهده نمایید.

     


    | شناسه مطلب: 31252




    نقشه



    نظرات کاربران