در حال بارگذاری ...

نقشه حمل و نقلی کشور سودان

نقشه حمل و نقلی شامل کلیه مسیرهای جاده ای اصلی ، جاده ای فرعی ، خطوط ریلی و فرودگاه ها می باشد. در ضمن کلیه شهرها و روستاها نیز مشخص شده است. در این نوع نقشه ها کشورهای همسایه تا حدودی مشخص هستند. از دیگر موارد می توان به موقعیت کشور روی کره زمین و راهنمای نقشه اشاره کرد.

نقشه کشور سودان (Sudan) مربوط به سال ۲۰۰۷ می باشد و با کیفیت 300DPI ارائه شده است.

 

 

جمهوری سودان کشوری است در شمال خاوری آفریقا و پایتخت آن خارطوم است. این کشور سومین کشور بزرگ آفریقا و نیز دومین کشور بزرگ عربی پس از الجزایر می باشد. جمهوری سودان با ۱/۸۸۶/۰۶۸ کیلومتر مربع گستره در شمال آفریقا و در کنار دریای سرخ ، میان مصر و اریتره است. درازای کرانه های سودان به ۸۵۳ کیلومتر می رسد. همچنین این کشور از سوی شمال ۱۲۷۳ کیلومتر با مصر ، از شمال باختری ۳۸۳ کیلومتر با لیبی ، از سمت باختر ۱۳۶۰ کیلومتر با چاد ، از سمت جنوب باختری ۱۱۶۵ با آفریقای مرکزی ، از سمت جنوب با جمهوری سودان جنوبی و بالاخره از سمت شرق ۶۰۵ کیلومتر با اریتره مرز مشترک دارد. هماهنگ با تازه ترین برآورد ، جمهوری سودان بیش از ۳۰ میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۵ درصد از آنها زیر ۱۴ سال ، ۵۳ درصد بین ۱۵ تا ۶۵ سال و ۲ درصد بقیه بیشتر از ۶۵ سال سن دارند.

 

جنگ های داخلی ، ناپایداری دیرین دستگاه سیاسی ، ویژگی های بد آب و هوایی ، پایین بودن ارزش کالاهای تولیدی در بازار جهانی و سیاست های نادرست اقتصادی از عمده دلایل تنگ دستی اقتصادی سودان به شمار می رود. کم و بیش ۸۰ درصد از نیروی کار این کشور در بخش کشاورزی کار می کنند ولی این بخش بیشتر غیرمکانیزه و پیشرفت چندانی نداشته است. صنایع سرپای سودان نیز بیشتر در زمینه فرآوری و تبدیل فرآورده های کشاورزی ایجاد شده اند.

 

نسخه : ۲۰۰۷
سیستم عامل : تمامی سیستم عامل ها
حجم فایل : ۶۵۱ کیلوبایت
زبان : انگلیسی
رمز فایل : www.iranway.com
راهنما :

- پس از دانلود ، فایل مورد نظر را اجرا کنید.

- از شما مسیری برای نصب پرسیده می شود.

- بعد از انتخاب مسیر و زدن کلید نصب از شما پسورد خواسته می شود.

- پسورد را وارد کرده و منتظر اتمام باشید.

- این نقشه با پسوند PNG می باشد و شما قادر هستید با تمامی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر ، موبایل ، تبلت و غیره ... این فایل را مشاهده نمایید.

 


| شناسه مطلب: 31080




نقشه



نظرات کاربران