در حال بارگذاری ...
  • دنیس ایگل

    نام لاتین: Dennis Eagle
    موقعیت: انگلستان
    سال تاسیس : ۱۸۹۵

    دنیس ایگل (ایگل به معنی عقاب) بزرگترین تولید کننده ماشین های جمع آوری زباله در اروپا و دومین تولیدکننده در جهان است. قدمت این شرکت به بیش از یک قرن می رسد. این شرکت در سال  ۱۸۹۵ توسط برادران دنیس در گیلدفورد تاسیس شد.

    شرکت دنیس ایگل موفق به تولید بیش از ۱۰۰۰ دستگاه ماشین جمع زباله در سال شده است.

    از جمله فعالیت های مفید و جالب شرکت دنیس ایگل برقراری یک شبکه بین المللی برای کمک به کشورهای مختلف جهان برای بازیافت سریع و کاهش دفن زباله است.

                   

    محصولات

    همانطور که در بالا اشاره شد این شرکت در زمینه ماشین های جمع آوری زباله فعالیت می کند،‌ که در زیر به این محصولات اشاره ای کوتاه داریم :

     

    مدل Olympus :

    این مدل کاملا با محیط زیست سازگار است و با تکنولوژی موتورهای برقی کار می کند. کابین مناسب برای راننده و فضای دید عالی از دیگر مواردی است که این مدل از آن بهره می برد.

     

    مدل Beta2 :

    این مدل برای استفاده در حجم های بزرگ است. برای محل های بزرگ و یا مکان هایی که تولید زباله بیشتری دارند این مدل مناسب تر از مدل های دیگر است.

     

    مدل Twin Pack :

    این مدل که با نام دوقلو نیز شناخته می شود دارای دو محل ورود زباله است که باعث سریعتر شدن و همچنین بهتر شدن بازیافت زباله ها می شود.

     

    مدل Duo :

    طراحی این مدل به گونه ای است که تفکیک کردن و بازیافت زباله ها به صورت جزئی تر امکان پذیر شده و می توان مواد بزرگ را نیز بازیافت کرد.

     

    مدل One Pass :

    اطلاعات این مدل موجود نیست.

    وب سایت: www.dennis-eagle.co.uk
    ایمیل: enquiries@dennis-eagle.co.uk
    آدرس : Heathcote Way, Warwick, CV34 6TE




    نظرات کاربران