در حال بارگذاری ...

بی ام سی

نام لاتین: BMC
موقعیت: ازمیر
سال تاسیس : ۱۹۶۴

شرکت BMC یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل نقلیه در ترکیه است. این کمپانی در سال ۱۹۶۴ توسط شخصی به نام ارگون اوزاکات (به ترکی = Ergün Özakat) و با همکاری شرکت موتورسازی انگلستان (British Motor Corporation) که با نام BMC نیز شناخته می شود، در ازمیر ترکیه تاسیس شد.

از سال ۱۹۶۶ این شرکت شروع به تولید اتوبوس ، کامیون ، کامیونت ، کشنده و موتور کرد و در چند سال بعد از آن با شرکت های مختلف دیگری همکاری خود را آغاز کرد.

محصولات این کمپانی در کشورهای ترکیه ، پاکستان ، مالزی و کنیا جایگاه ویژه ای دارند.

                     

محصولات

شرکت بی ام سی از سال تاسیس خود تا به امروز دست خوش تغییرات زیادی در تولیدات خود شده است. اما در اینجا محصولات فعلی که در حال تولید هستند را معرفی می کنیم :

 

۱- اتوبوس های شهری

تولید اتوبوس های شهری با استانداردهای روز اروپا و با طراحی بسیار ایده آل برای رفاه مسافرین از جمله محصولات این شرکت است. این اتوبوس ها در چهار مدل مختلف در حال حاضر تولید می شوند که همگی دارای استانداردهای یورو۴+ و یورو۵ هستند.

سوخت یکی از مدل های این اتوبوس ها با CNG است.

 

۲- اتوبوس های بین شهری

اتوبوس های بین شهری این شرکت در حال حاضر در ۳ مدل تولید می شود که یکی از مدل های آن مربوط به اتوبوس های سرویس مدارس می شود. این اتوبوس ها استاندارد یورو۵ را نیز دارند.

 

۳- کامیون های سبک و متوسط

این کامیون ها با ظرفیت کم و متوسط از محصولاتی هستند که شرکت بی ام سی بروی آنها مانور زیادی می دهد. در حال حاضر ۷ مدل مختلف از این کامیون ها تولید می شود که شامل استانداردهای یورو۱ ، یورو۲‌ ، یورو۴+ و یورو ۵ هستند.

این محصولات مصارف مختلفی دارند.

 

۴- ماشین آلات مربوط به ساخت و ساز

این ماشین آلات در مدل های مختلف و با کارایی های متفاوت ساخته می شوند. اصل کار این خودروها به ساخت و ساز و مسائل مربوط به این امر بر میگردد. در حال حاضر ۸ مدل مختلف با کارایی متفاوت تولید می شود که این محصول مانند محصولات دیگر این کمپانی دارای استانداردهای مختلف اروپایی است.

 

۵- کشنده ها

شرکت BMC ، سه کشنده در دست تولید دارد که هر ۳ محصول دارای استاندارد یورو۳ هستند.

 

وب سایت: www.bmc.com.tr
ایمیل: موجود نیست
آدرس : Kemalpasa Caddesi No: 32 35060 Izmir - TURKEY




نظرات کاربران