حلقه مفقوده خدمات ، نبود نظارت مستمر و دقیق است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون عملیات فرودگاهی با تاکید بر اینکه تسهیلات فرودگاهی سالها مغفول مانده و نیازمند ساختاردهی و توجه ویژه است ، گفت : حلقه مفقوده خدمات ، نبود نظارت مستمر و دقیق است .
غلامرضا دهقانیزاده در کارگاه آموزشی معاونان عملیات فرودگاهی با اشاره به اصلاح مزایای پرسنلی ، از اجرای اقدامات ویژه برای جلوگیری از مهاجرت درونسازمانی پرسنل این حوزه خبر داد و اظهار داشت : پیگیری ضریب فوقالعاده خاص و ارتقای مزایای کارکنان و کارشناسان حوزه عملیات فرودگاهی در دستور کار شرکت قرار دارد و با جدیت دنبال میشود .
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها با بیان اینکه یکی از حلقههای مفقوده در ارائه خدمات فرودگاهی ، نبود نظارت مستمر و دقیق است ، افزود : کار عملیات فرودگاهی، در ذات یک کار خدماتی است و نیاز به پیگیری مداوم و حضور میدانی دارد .
به گفته وی ، مدیران ترمینال نمایندگان مدیرکل در ترمینالها هستند و در خط مقدم ارائه خدمات قرار دارند ؛ بنابراین نحوه رفتار ، شیوه پیگیری و مدیریت آنان بازتاب مستقیم کیفیت خدمات کل فرودگاه است .
وی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد ، خاطرنشان کرد : مردم قدردان زحمات کارکنان فرودگاهی هستند و این موضوع مسئولیت ما را در قبال خدماترسانی دوچندان میکند .
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد : باید با ایثار ، وقتگذاری و پایبندی به تعهدات نسبت به مردم و شرکت فرودگاهها ، بهترین خدمات را ارائه کنیم .
وی در ادامه توجه به نظارت پرسنلی را ضروری دانست و گفت : این نظارت میتواند کیفیت خدمات را افزایش دهد . باید فرهنگ حرفهای و خدمترسانی در میان فرودگاههای کشور تقویت شود تا مجموعه به جایگاه مطلوب در تمامی ابعاد خدماتی برسد .
دهقانیزاده تصریح کرد : تسهیلات فرودگاهی یکی از حوزههایی است که در سالهای گذشته تا حدی مغفول مانده و اکنون نیازمند توجه جدی است . از سویی با توجه به کمبود نیرو و حجم بالای ترافیک مسافری ، سیاستگذاریهایی در دست انجام است تا واحدی مستقل برای حوزه تسهیلات فرودگاهی در درون سازمان ایجاد شود . این واحد ، چشمانداز و اهداف مشخصی خواهد داشت و تلاش میشود در آینده نزدیک ساختاری سیستماتیک برای آن شکل گیرد .
معاون عملیات فرودگاهی همچنین با انتقاد از برخی تصمیمات خلقالساعه که موجب بروز مشکلات میشود ، تأکید کرد : ارتباط معاونان عملیات فرودگاهی با مدیران کل باید نزدیک و مستمر باشد تا از اتخاذ تصمیمات ناگهانی و غیرکارشناسی جلوگیری شود . بخش مهمی از حلقه مفقوده توانمندسازی در حوزه تسهیلات فرودگاهی دیده میشود و برنامهریزیها برای رفع کاستیها در این حوزه در جریان است .
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در پایان با اشاره به ضرورت ارتقای سطح خدمات در حوزههای عمرانی ، تجهیزاتی ، خدمات مسافری و سایر بخشهای مرتبط ، یادآور شد : برای افزایش رضایتمندی مسافران باید روزبهروز تلاش بیشتری انجام شود و کیفیت خدمات بهطور مداوم بهبود پیدا کند .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم