در حال بارگذاری ...
  • افزایش تخلیه محمولات ترانزیتی در اداره کل راه‌آهن هرمزگان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن هرمزگان ، از افزایش بیش از سه برابری تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل خبر داد .

    علیرضا نصیری برازنده گفت : در ۵ماهه نخست سال جاری ، شاهد افزایش بیش از ۳ برابری تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل بوده‌ایم . در این مدت ، با تخلیه ۶ هزار ۸۵۱ واگن ، به تناژ ۴۳۷ هزار و ۳۰۷ تن ، در تعداد واگن ۲۴۵ درصد و در تناژ ، ۳۶۷ درصد افزایش صورت گرفت .

    نصیری برازنده ، در ادامه به تشریح عملکرد کلی تخلیه و بارگیری محمولات ترانزیتی در این اداره کل پرداخت و گفت : در این مدت ، تعداد ۷ هزار و ۷۲۰ واگن ، به تناژ ۴۵۶ هزار و ۷۵۹ تن بارگیری و تخلیه شده است که در تعداد واگن ، نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۱۴۶ درصد و در تناژ ، ۲۲۴ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم .

    مدیرکل راه‌آهن هرمزگان ، عمده محمولات تخلیه شده در این بازه زمانی را گوگرد و نفتا بیان کرد . در حوزه مسافری در پنج ماه ابتدایی سال جاری ، ۴۰۱ هزار و ۹۴۱ نفر جهت مسافرت ، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند .

    نصیری برازنده ، تعداد مسافران ورودی به استان را ۱۹۹ هزار و ۶۸۰ نفر و مسافران خروجی از استان را ۲۰۲ هزار و ۲۶۱ نفر اعلام کرد . جابه‌جایی این تعداد مسافر به‌صورت رفت‌ و برگشت به تهران ، مشهد و اصفهان و مسیرهای بین راه مثل سیرجان ، یزد و قم و طبس و تربت‌حیدریه و … صورت‌گرفته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، درگذشت دو نفر از همکاران اداره کل راه‌آهن هرمزگان در سانحه قطار باری در ...

    |

    حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر ، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند .

    |

    این شرکت تلاش دارد تا تمامی پتانسیل موجود در حوزه حمل و نقل ریلی و ترکیبی در خدمت توسعه صادرات شرکت های تولید کننده و همچنین افزایش ترانزیت از طریق کریدورهای شمالی و شرقی کشور قرار دهد .

    |

    نظرات کاربران