در حال بارگذاری ...
  • آمادگی فرودگاه‌ های کشور برای انجام عملیات بزرگ اربعین حسینی

    نگاه ما در فرودگاه‌ها به زائران حسینی یک نگاه ویژه و خاص است و در واقع ، فرصتی است تا بتوانیم با ارائه خدمات فرودگاهی به زائران عزیز از این فضای متفاوت مبتنی بر اعتقاد و عشق به امام حسین(ع) حداکثر استفاده را ببریم . فضای حاکم بر مراسم اربعین بحث مرید و مراد است و خدمت همکاران ما در فرودگاه‌ها به زائران امام حسین(ع) از عشق ، علاقه و ارادت به اهل بیت و معصومین(ع) نشات می گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات اربعین حسینی از ۲۴ مرداد تا ۶ شهریور ماه امسال در فرودگاه‌های کشور خبر داد و گفت : با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام فرودگاه‌های بین‌المللی و مرز هوایی کشور برای انجام این عملیات بزرگ آماده شده است .

    کاپیتان رضا نخجوانی در نخستین جلسه ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها افزود : عملیات اربعین حسینی یک مراسم بزرگ اعتقادی مسلمانان و شیعیان جهان است و زائران امام حسین(ع) انتظار دارند که ما در فرودگاه‌های کشور خدمات مناسبی را به آن‌ها ارائه دهیم . سال گذشته رئیس جمهور شهید بر انجام عملیات اربعین نظارت داشتند و حتی چندین جلسه ستاد ملی اربعین با حضور ایشان برگزار شد تا زائران ایرانی بدون هیچ مشکلی در مراسم بزرگ اربعین حسینی در عتبات عالیات شرکت کنند .

    معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت : به‌یقین دکتر پزشکیان رییس جمهوری اسلامی ایران عاشق اهل بیت ، ائمه و معصومین(ع) هستند و بر برگزاری این مراسم بزرگ دینی و اعتقادی تاکید دارند تا این عملیات نیز امسال مانند سال گذشته با موفقیت و رضایتمندی زائران اربعین حسینی به خوبی انجام شود .

    نخجوانی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی یک تکلیف دینی و اعتقادی است ، گفت : با تلاش تمام همکاران ما در فرودگاه‌های کشور، سال گذشته عملیات اربعین حسینی با موفقیت انجام شد و امسال پیش‌بینی شده است که تعداد پروازها و زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشند .

    وی یادآور شد : در ایام اربعین حسینی سال گذشته همکاران ما در بخش فرودگاهی کشور کار بزرگی را انجام دادند و روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با برگزاری مراسم آیینی ، برپایی خیمه‌ها و فضاسازی پایانه‌های فرودگاهی بسترهای لازم را برای انجام این ماموریت بزرگ به خوبی فراهم کردند . امسال هرگونه سیاستگذاری درباره اقدامات اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشور با نظارت ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود و برای هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم اعتقادی ، اعتبارات کافی نیز در اختیار مدیران فرودگاه‌های کشور قرار می‌گیرد .

    نخجوانی گفت : نگاه ما در فرودگاه‌ها به زائران حسینی یک نگاه ویژه و خاص است و در واقع ، فرصتی است تا بتوانیم با ارائه خدمات فرودگاهی به زائران عزیز از این فضای متفاوت مبتنی بر اعتقاد و عشق به امام حسین(ع) حداکثر استفاده را ببریم . فضای حاکم بر مراسم اربعین بحث مرید و مراد است و خدمت همکاران ما در فرودگاه‌ها به زائران امام حسین(ع) از عشق ، علاقه و ارادت به اهل بیت و معصومین(ع) نشات می گیرد .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از افزایش فضای ترمینالی در بعضی از فرودگاه‌های کشور برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین خبرداد و گفت : با افزایش فضای ترمینالی شرایط و بستر لازم برای افزایش پروازها و تعداد زائران حسینی در برخی از فرودگاههای کشور از جمله فرودگاه‌های کرمانشاه ، اهواز و ایلام فراهم شده است .

    شایان ذکر است که در پایان نخستین جلسه ستاد اربعین در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، کاپیتان نخجوانی" محمدحسین آجیلیان " را به عنوان رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها معرفی کرد .




    مطالب مرتبط

    در برخی از فرودگاه‌ها ، مشکلات بزرگی در روند پروژه‌ها ایجاد شده که ضروری است پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری پیگیری شود و اقدامات مستمر برای تسریع بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد .

    |

    بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

    |

    تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

    |

    شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

    |

    بررسی بازخورد مستمر هوشمند از مسافران حاکی از ۷۰.۲ درصدی رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات و امکانات سالن های فرودگاهی در سطح کشور بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱.۸ درصد رشد داشته است .

    |

    نظرات کاربران