انجام بازدیدهای مستمر از رستورانها و مجتمعهای خدماتی بین راهی در جاده های استان زنجان
در این بازدیدها وضعیت نمازخانه ، وضوخانهها ، رستورانها ، کیفیت مواد غذایی ، فروشگاهها ، نظافت عمومی و نظارت بر معابر ورود و خروج ، محوطه مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره سرمایهگذاری راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان از انجام بازدیدهای مستمر و مداوم از رستورانها و مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی این استان با هدف ارتقا سطح خدمترسانی به مسافران خبر داد .
حسن کلانتری با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و سفرهای تابستانی ، از بازدید رستورانها و مراکز خدماتی رفاهی بین راهی زنجان طی مدت زمان یک هفتهای خبر داد و افزود : در راستای خدمترسانی به مسافران و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح ، پیش از آغاز سفرها بازدیدها شروع شد .
وی با بیان اینکه برای ارتقا سطح خدمترسانی به کاربران جادهای در ایام تعطیلات تابستان و ایام اربعین حسینی نظارت ویژهای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمعها میشود ، افزود : در این بازدیدها وضعیت نمازخانه ، وضوخانهها ، رستورانها ، کیفیت مواد غذایی ، فروشگاهها ، نظافت عمومی و نظارت بر معابر ورود و خروج ، محوطه مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد .
کلانتری با اشاره به فعالیت ۳۰ مورد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهرهبرداری در این استان توضیح داد : از زمان آغاز این طرح با هدف ارتقا سطح خدمترسانی به مسافران ، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان متشکل از بازرسان ادارات و سازمانهای ذیربط به سرپرستی این اداره کل انجام شده است .
رییس اداره سرمایهگذاری راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان در پایان از آماده به کار بودن کمیته ویژه نظارت استان در ایام تعطیلات هفته پیش رو خبر داد و با تاکید بر اینکه این بازدیدها به صورت مستمر و تا پایان تابستان انجام میشود ، خاطرنشان کرد : در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و فرآوردهای دامی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی و رستورانها موارد را از طریق سامانههای ۱۴۱ اعلام کنند .