در حال بارگذاری ...
  • برنامه توسعه ای هواپیمایی آسمان و انبارهای عمومی فرودگاه امام خمینی(ره)

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک بهزاد ندیری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مهران عزیزیان عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان به منظور بررسی برنامه‌های توسعه‌ای دو جانبه برگزار شد .

    معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان در این نشست ضمن استقبال از اقدام هم افزایی شرکت انبارهای عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) ، گفت : ایجاد خط هوایی کارگو از مقصد چین به فرودگاه امام خمینی (ره) با همکاری و هم‌فکری انبارهای عمومی در مرحله برنامه‌ریزی عملیاتی است .

    مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) نیز با تاکید بر هم افزایی سازمانی بین مجموعه‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری ، گفت : ارتباط فعالیت‌های عملیاتی هواپیمایی آسمان و انبارهای عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) موجب برگزاری این نشست شده است .




    مطالب مرتبط

    از این تعداد ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۷۳ نفر مسافر ورودی و ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۸۰۵ مسافر خروجی بوده اند که هر کدام به ترتیب ۱۵ درصد و ۱۳ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد .

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

    |

    نظرات کاربران