در حال بارگذاری ...
  • اعزام و پذیرش بیش از ۳۳.۵ میلیون مسافر و ۲۲۹ هزار نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار گرفتند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران جزئیات عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت : سال گذشته در فرودگاه‌های کشور بیش از ۳۳.۵ میلیون مسافر اعزام و پذیرش شدند و نزدیک به ۲۲۹ هزار نشست و برخاست انجام شد .

    رضا نخجوانی با اشاره به عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد : سال گذشته در مجموع ۳۳ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۷۹۸ مسافر از فرودگاه کشور اعزام و پذیرش شد . در سال گذشته بالغ بر ۲۲۸ هزار و ۷۱۵ نشست و برخاست در فرودگاه های کشور انجام شد .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به فرودگاه های دارای بیشترین تعداد مسافر در سال ۱۴۰۲ گفت : سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار گرفتند .

    نخجوانی با اشاره به سه فرودگاه دارای بیشترین نشست و برخاست در سال ۱۴۰۲ نیز گفت : بر اساس این شاخص نیز ، فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران با ۱۰۹ هزار و ۶۴۵، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۵۵ هزار و ۳۷۵ و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز نیز با ۲۴ هزار  و ۱۹۰ نشست و برخاست در رتبه های اول تا سوم قرار دارند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی به نتایج پایش شاخص رضایتمندی مسافران از فرودگاه های کشور در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ گفت : فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با کسب شاخص رضایت ۷۵ درصدی حاصل از ثبت حدود ۱۳۲ هزار بازخورد توسط مسافران در رتبه نخست و به ترتیب فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با کسب شاخص رضایت ۷۳ درصد ، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۲.۳ درصد ، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۲ درصد و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با کسب شاخص رضایت ۷۱.۸ درصدی در رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ به عنوان برترین فرودگاه‌های کشور در بازه سفرهای نوروزی سال جاری قرار گرفتند .

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد : در راستای صیانت از حقوق شهروندی در حفظ نظم ، امنیت و ارتقای جامعه و الزامات بین‌المللی وضع شده جهت ارائه خدمات شایسته‌تر ، افزایش سطح رضایت مسافران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و به همین منظور همکاران ما در این مجموعه با بهره‌گیری از ابزارهای به‌ روز و مکانیزه سنجش سطح رضایتمندی مسافران و پایش مداوم و آنلاین شاخص‌ها تلاش می‌کنند تا نتایج مطلوبی در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت ، همچنین رفع مشکلات ، اصلاح و بهبود روش‌ها و ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی فرودگاهی ایجاد کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی ، مطالعات پروژه های بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه بیرجند ، بهسازی برج ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت : در آبان ماه امسال تعداد پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز نسبت به مدت ...

    |

    فرودگاه با پروازهایش سنجیده می‌شود و رونق هر فرودگاه اساساً با پرواز است و بر این اساس درآمدهای غیر هوانوردی وابستگی مستقیم رونق پروازی دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از برقراری پرواز مستقیم بندرعباس - اصفهان توسط شرکت جی اس اسکای خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ، از اجرای دو طرح ملی شامل نصب پنل‌های خورشیدی و هوشمندسازی ...

    |

    نظرات کاربران