در حال بارگذاری ...
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم محور کاشمر به سه‌ راهی شادمهر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بررسی آخرین وضعیت قطعه سوم پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه راهی شادمهر ، از دستور وزیر اقتصاد کشور جهت تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل این قطعه خبر داد .

    وحید داعی درباره آخرین وضعیت محور کاشمر به شادمهر گفت : با تمام ظرفیت استان پیگیر تکمیل این پروژه هستیم ، رایزنی در سطح کشور با راهبری استاندار خراسان رضوی و همراهی محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه ، مه ولات و زاوه و حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر ، بردسکن ، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی انجام شده است .

    داعی افزود : با توجه به تلاش های صورت گرفته همزمان در سال ۱۴۰۲ در سه محور اقدام انجام شد ، که میتوان به محور اول گفتمان سازی با بازدید مسیولین کشوری و متولیان تصمیم ساز از پروژه در حال انجام ، محور دوم حساس سازی در خصوص افزایش تخصیص بودجه با حضور در وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه و نهادهای متولی و تببین اهمیت پروژه ، محور سوم تهیه استراتژی ارزیابی املاک در مسیر و حریم پروژه جهت اعتماد سازی مردمی اشاره کرد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان استفاده از ظرفیت های محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه ، مه ولات و زاوه و حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر ، بردسکن ، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی درخصوص اخذ مجوز ماده ۵۶ را بسیار مهم ارزیابی که همدلی کلیه مسیولین در این خصوص را در جهت رفع مشکل مردم و زیر بار رفتن این محور در سال ۱۴۰۳ مورد تاکید قرار داد .

    گفتنی است در این دیدار محمد ذاکری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر ۱۰ طرح ملی احداث راه به طول کل ۱۰۱۳ کیلومتر جهت اجرا به اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واگذار شده است، که ۸ طرح از وزارت راه و شهرسازی به طول ۶۱۳ کیلومتر و ۲ طرح از شرکت ساخت و توسعه به طول ۴۰۰ کیلومتر است .

    |

    قطعه اول این پروژه طبق برنامه ریزی انجام شده به طول ۵.۶ کیلومتر در ۲ فاز عملیاتی خواهد شد .

    |

    این محور شریانی به طول کل ۲۲۵ کیلومتر از شهر مقدس مشهد آغاز می شود و با گذشت از شهرهای فریمان و تربت جام و تایباد به پایانه مرزی دوغارون منتهی می شود و با توجه به اهمیت این محور و ترافیک بالای عبوری ، ۱۶۶ کیلومتر آن به صورت چهارخطه به بهره برداری رسیده و عملیات ۳۷ کیلومتر دیگر ...

    |

    آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزارت دارایی طالبان اعلام کرد بر اساس توافق با ایران ، زمان ارائه خدمات گمرکی برای بازرگانان دو کشور به ۱۶ ساعت افزایش یافته ...

    |

    نظرات کاربران