در حال بارگذاری ...
  • با هدف رضایت مسافرین ، سامانه پایش خدمات فرودگاهی راه اندازی شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی با محوریت فرودگاه‌های پرترافیک و بین المللی در حوزه اصلی ارائه خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مسافران را‌ه‌اندازی شده و به طور مستمر در طول نوروز و ایام سال اجرا خواهد شد .

    وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه‌اندازی شده است و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است .

     
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    امسال هم سعی می‌کنیم از حداکثر توان عملیاتی ناوگان هما برای پاسخ به تقاضای زائران حسینی استفاده کنیم . مقدمات کار و بستر فروش ، موضوع فنی و هماهنگی‌ها با فرودگاه نجف و سازمان هواپیمایی عراق در حال انجام است و امسال هم حداکثر ظرفیت ناوگان برای جابه‌جایی زائران حسینی به کار ...

    |

    پس از صدور رای دیوان مقرر شد که قیمت بلیت هواپیما به شکل فعلی مشخص شود . با توجه به شرایط حاکم بر کشور آیین‌نامه‌ای بر اساس ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری برای کنترل شبکه پروازی در هفته گذشته به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد .

    |

    در سال ۱۴۰۲ حدود ۸.۵ همت سودآوری برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور به ثبت رسید که این بیشترین سود کسب شده در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود . اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه‌ایم که یک ترمینال مدرن برای فرودگاه مهرآباد با منابع داخلی شرکت فرودگاه‌ها که برابر با ۳۰ همت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی حکمی صادق وادی زاده را با حفظ سمت به ‌عنوان ...

    |

    شرکت‌ها با توجه به اینکه برنامه‌ریزی پرواز دارند باید صندلی های خود را عرضه کنند و اگر عرضه صورت نگیرد ، ضرر خواهند کرد تلاش می‌کنند در بازار قیمت‌های خود را به نوعی تعیین کنند که بتوانند تمام صندلی‌ها خود را تکمیل و نرخ‌های خود را تعدیل کنند .

    |

    نظرات کاربران