در حال بارگذاری ...

افتتاح ۳۹ پروژه راهداری در استان کردستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از افتتاح ۳۹ پروژه راهداری همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد .

فرزاد حسنی اظهار کرد : همزمان با چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، در ایام دهه مبارک فجر ۳۹ پروژه راهداری در شهرستان‌های مختلف استان با اعتبار ۳ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح را آسفالت ۳۰ کیلومتر راه روستایی عنوان کرد و گفت : برای این میزان راه روستایی ، یک‌هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال هزینه شده‌ است . بیش از ۱۴۲ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی نیز با اعتبار یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان ارتقای ۳.۵ کیلومتر حفاظ میانی نیوجرسی مفصلی محور مریوان - سنندج با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال را دیگر پروژه قابل افتتاح در ایام دهه فجر برشمرد .

وی گفت : اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر روشنایی نقطه‌ای و طولی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال و رفع ۲ نقطه پر تصادف سنته و مروارید با هزینه ۴۵ میلیارد ریال نیز در این ایام مورد بهره‌برداری قرار گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حضور استاندار بوشهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۶ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جم ...

|

همزمان با دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود .

|

احداث ۱۲هزار مترمربع سنگ‌فرش محوطه ، روکش آسفالت ۶ هکتار داخل محوطه ، بازسازی ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه بادبزن برقی( جت فن) و مه‌پاش از جمله اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران است .

|

استفاده از ظرفیت رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و مباحث آموزشی و تحقیقاتی در حوزه حمل و نقل اهمیت فراوانی دارد . 

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح های آسفالت تقویتی در ...

|

نظرات کاربران