در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه ایمن سازی در راه‌های استان گلستان

طی دو سال گذشته از دولت سیزدهم تاکنون ۳۱ نقطه از این نقاط رفع خطر و ایمن سازی شده‌اند و برنامه ریزی شده که در سال ۱۴۰۳ نیز ۴۵ نقطه آشکارسازی ، رفع و ایمن سازی شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی نقطه پرتصادف و اجرای جدول محور روستایی یساقی با حضور استاندار و به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد .

عادل مصدقی در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو پروژه ایمن سازی راه‌های گلستان که در سه راهی یساقی شهرستان کردکوی محل برگزار شد ، گفت : تعریض و ایمن سازی نقطه پر تصادف محور یساقی در قالب زیرسازی ، آسفالت و اجرای روشنایی محور با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان انجام‌ می‌شود .

به گفته وی ، اجرای جدول نیز به طول ۲ کیلومتر در طول محور روستایی یساقی با اعتبار ۵ میلیارد تومان در این روز آغاز شده‌ است . برنامه ریزی شده که این پروژه‌ها تا اوایل سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسند .

وی با بیان اینکه گلستان با دارا بودن ۹۵ نقطه پر تصادف بعد از استان تهران دومین استان کشور از این نظر است ، اظهار کرد : طی دو سال گذشته از دولت سیزدهم تاکنون ۳۱ نقطه از این نقاط رفع خطر و ایمن سازی شده‌اند و برنامه ریزی شده که در سال ۱۴۰۳ نیز ۴۵ نقطه آشکارسازی ، رفع و ایمن سازی شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد : بناست منابع مالی این نقاط نیز از محل مولدسازی ، منابع استانی و مسئولیت‌های اجتماعی بیمه‌ها و بانک‌ها تأمین شود . از محل سفر دوم ریاست جمهوری به استان نیز یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این نقاط مصوب شده که در مراحل تأمین و ابلاغ استانی قرار دارد .

مدیران حوزه استانداری، نمایندگان مجلس، مدیران شهرستانی و ائمه جمعه و جماعات و اهالی منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند .

این پروژه به‌صورت ائتلافی دو دستگاه اجرایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز شده‌ است .




مطالب مرتبط

امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است . اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی ، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ارتقا ایمنی راه های استان اصفهان با ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آغاز بهسازی محورهای فرعی و روستایی استان با استفاده از راهکارهای ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ایمن سازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در قالب ۱۵۸ ...

|

پروژه های بسیار خوبی در سطح استان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست اجراست که در حوزه شهرستان چهارباغ نیز طی چند سال اخیر در این شهرستان بی‌نظیر و قابل توجه بوده است .

|

نظرات کاربران