در حال بارگذاری ...

جابجایی بیش از ۳۱۸ هزار مسافر در راه آهن زاگرس از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه

نفر کیلومتر ثبت شده در ۱۰ ماه امسال ۶۳ میلیون ۳۵۱ هزار کیلومتر بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابه‌جایی بیش از ۳۱۸هزار مسافر در راه آهن زاگرس طی مدت ۱۰ ماه سال جاری خبر داد . 

حسن زیودار گفت : از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۳۱۸ هزار و ۸۱نفر در راه آهن زاگرس جابه‌جا شده‌اند . جابجایی این تعداد مسافر در بازه زمانی یادشده به وسیله ۴ هزار ۶۸۷ رام قطار انجام شده است .

زیودار تاکید کرد : نفر کیلومتر ثبت شده در ۱۰ ماه امسال ۶۳ میلیون ۳۵۱ هزار کیلومتر بوده است .

یکی از نواحی ۲۱ گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره کل راه آهن زاگرس ماموریت بهره برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را بر عهده دارد .




مطالب مرتبط

شرکت‌های پلور سبز ، احیا دیزل ، ریل پرداز سیستم ، سنگین کشش ، فولاد درخشان ، مپنا لکوموتیو ، نوین صنعت ، واگن پارس و واگن سازی کوثر ، شرکت‌های سازنده و بازسازی کننده ناوگان در این مرحله است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ساختمان مرکزی شهدای راه آهن خراسان با حضور سید میعاد صالحی افتتاح شد . این ساختمان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، پروژه افزایش ظرفیت حمل و نقلی ایستگاه راه آهن شهید مطهری ...

|

در شبکه ریلی که خطوط بار و مسافر مشترک است ، ملاک فنی ، شاخص کل حمل و نقل است که شامل مجموع نفر کیلومتر و تن کیلومتر است و برخلاف برخی اظهارنظرهای غیر کارشناسی ، در سه سال اخیر با رشد همراه بوده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه رویکرد کلان و همیشگی سیاستگذار برای عدم انتقال بار مالی به مسافران ...

|

نظرات کاربران