در حال بارگذاری ...

۲۴ پروژه راهداری در استان قزوین با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر ۷ طرح لکه‌گیری ، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان قزوین را نیز با اعتبار ۲۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور وزیر راه و‌ شهرسازی ۲۴ پروژه راهداری استان قزوین با ۴۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد .

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود : در سفر یک روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین ۱۲ طرح تعریض ، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی با اعتبار ۱۳۷۳میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد .

وی اضافه کرد : وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر ۷ طرح لکه‌گیری ، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان قزوین را نیز با اعتبار ۲۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد .

حق‌لطفی ادامه داد : یک پروژه تامین روشنایی استان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، پروژه مرمت و بازسازی پل‌های خسارت دیده از سیل با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ، پروژه نصب نیوجرسی آزادراه قزوین - زنجان با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال و سوله شن و نمک یک باب راهدارخانه با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که طی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین به بهره برداری می‌رسد .

 




مطالب مرتبط

تعریض شانه راه به طول ۲.۲ کیلومتر ، شانه سازی ۴ کیلومتر ، ۹۰ کیلومتر اصلاح و پاک‌سازی قنوها ، ۷۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری محورهای اصلی و فرعی ، رفع ۴ نقطه حادثه‌خیز و اصلاح ۶ دوربرگردان در سطح شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه است .

|

این پروژه با هدف بهبود وضعیت تردد ، ارتقا ایمنی عبور و مرور به طول ۲۵ کیلومتر در حال اجرا است .

|

مرمت و بهسازی آسفالت آزادراه زنجان - قزوین از مطالبات به حق تردد کنندگان این آزادراه است که تا پایان سال جاری ، روکش آسفالت این آزادراه به طول ۲۲ کیلومتر به اتمام می‌رسد .

|

در موضوع روکش راه‌های اصلی و شریانی سه آزادراه قم - کاشان ، کاشان - اصفهان و زنجان - تبریز به سازمان راهداری واگذار شد که ۲ هزار میلیارد تومان آن برای اتوبان قم - کاشان - اصفهان و ۱.۵ همت برای اتوبان زنجان - تبریز در نظر گرفته شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های ایلام از روکش آسفالت بیش از ۴۲ کیلومتر از راه‌های این استان از ابتدای سال جاری ...

|

نظرات کاربران