در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حکم علی‌اکبر صفایی ، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، نورالله عباسی به سمت مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب شد .

    نورالله عباسی دارای کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی مدیریت بنادر و کشتیرانی است .

    عباسی پیش از این سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی بود .

    مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ، معاون استاندار و مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری گلستان ، مشاور مدیرکل ، معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ، همچنین سرپرست معاونت دریایی و رییس اداره آمار و انفورماتیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از مهمترین سوابق نورالله عباسی در طول بیش از ۲۳ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است .




    مطالب مرتبط

    ارتقا جایگاه تشکیلاتی واحد کار و خدمات اشتغال از موضوعاتی است که از سازمان بنادر و دریانوردی انتظار می رود به فراخور حساسیت و انجام کارها ، ارتقاء این حوزه را در دستور کار قرار دهد .

    |

    نقل و انتقالات مالی حوزه لجستیک ، بیمه حمل کالا و سفرهای منظم ریلی ، دریایی و زمینی سه مانع اصلی شناسایی شده در مسیر افزایش بهره‌برداری از کریدور شمال - جنوب هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست برخط توسعه همکاری های بندری و دریایی ایران و ترکمنستان با تاکید بر ایجاد خطوط مشترک کشتیرانی برگزار شد .

    |

    قابلیت ورود و تخلیه شناورهای فلزی تا ظرفیت ۲ هزار تن و تفکیک حوضچه شناورهای سفاری از صیادی از دیگر مزیت‌های طرح توسعه بندر کنگان به عنوان مطالبه دیرینه و به‌حق ساحل‌نشینان این بندر محسوب می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دو یدک‌کش‌ و یک شناور ناجی پس از اتمام تعمیرات اساسی و زیرآبی و بازدیدهای دوره‌ای در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی ...

    |

    نظرات کاربران