در حال بارگذاری ...

قاعده پیش بینی پذیری در بخش خدمات حمل و نقل باید مشهود باشد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود : باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اتکاء به توانمندی‌ها قادر به ارائه بسته‌های متنوع خدمات در حوزه‌های تخصصی و عمومی به آحاد مردم است .

|

۷۷ شرکت و شعبه مسافری ، ۵ پایانه عمومی و ۲ هزار و ۷۰۳ راننده در بخش حمل و نقل مسافری فعال هستند .

|

کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه ، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم ، متخلفان به معاونت حمل‌ونقل برای ...

|

ایمنی حمل و نقل مساله‌ای اجتماعی است که دستیابی به آن نیازمند مشارکت همگانی می‌باشد . در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده ، این موضوع اهمیت دو چندان یافته و باید در جلب مشارکت مردم برای دستیابی به حمل و نقل ایمن گام برداشت .

|

در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند .

|

نظرات کاربران