به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : پروژه همدان به سنندج یکی از خطوط اصلی ریلی کشور بود که استان کردستان را از بن بست ریلی خارج و به شبکه ریلی متصل کرد .
وی افزود : با اتصال هر استان به شبکه ریلی توسعه اقتصادی آن جایگاه ویژهای پیدا میکند و با تکمیل زیرساختهای حملونقلی ، شرایط برای سرمایهگذاری در آن استان فراهم میشود که میتوانیم نتایج آن را در سالهای آینده ببینیم .
مطالب مرتبط
مطالعات برنامهریزی ارزش با بهرهگیری از مشاوران ذیصلاح و تیمی از متخصصان فنی ، اقتصادی ، محیط زیستی و نمایندگان ذینفعان محلی انجام میشود و در این فرآیند با ارزیابی گزینههای اجرایی مختلف ، کارآمدترین و بهصرفهترین رویکرد از نظر فنی و اقتصادی انتخاب خواهد شد .
ما در تلاشیم تا با همکاری با بنادر مختلف ، به ویژه بندر امیرآباد و بندر کاسپین ، ظرفیت پذیرش بار را افزایش دهیم . در این راستا مذاکرات مفصلی با صاحبان بار و مسئولان بندر امیرآباد داشتهایم و امیدواریم که در سه یا چهار ماه آینده آثار این اقدامات را مشاهده کنیم .
بندرگاه چندمنظوره ابوموسی شامل احداث ۱۵ هکتار حوضچه ، ایجاد ۱۱ هکتار پسکرانه بندر ، احداث ساختمان مرجع دریایی به منظور ارائه خدمات مطلوب و افزایش ضریب ایمنی شناورهای در حال تردد ، احداث اسکله پهلودهی شناورها با هدف سرعتبخشی در تخلیه و بارگیری انواع کالا و افزایش ایمنی ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت : پیشرفت فیزیکی راه آهن کرمان - سیرجان در ۴ قطعه به ۴۵ درصد رسیده است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن گفت : یکی از رسالت های راه آهن انتقال بار از جاده به ریل است و این موضوع با افزایش ظرفیت محورهای ریلی ...