در حال بارگذاری ...

۴۳ پروژه بندری و دریایی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست خبری که روز سه شنبه با حضور اصحاب رسانه و اعضای هیات عامل برگزار شد ، اظهار داشت : فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را پیشاپیش تبریک عرض می کنیم و تقریبا حدود ۲ سال از تحولات سازمان بنادر و دریانوردی می گذرد و وظیفه اصلی این است بگوییم چه وعده ای داده ایم و چه مواردی محقق شده است .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

ارتقا جایگاه تشکیلاتی واحد کار و خدمات اشتغال از موضوعاتی است که از سازمان بنادر و دریانوردی انتظار می رود به فراخور حساسیت و انجام کارها ، ارتقاء این حوزه را در دستور کار قرار دهد .

|

نقل و انتقالات مالی حوزه لجستیک ، بیمه حمل کالا و سفرهای منظم ریلی ، دریایی و زمینی سه مانع اصلی شناسایی شده در مسیر افزایش بهره‌برداری از کریدور شمال - جنوب هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست برخط توسعه همکاری های بندری و دریایی ایران و ترکمنستان با تاکید بر ایجاد خطوط مشترک کشتیرانی برگزار شد .

|

قابلیت ورود و تخلیه شناورهای فلزی تا ظرفیت ۲ هزار تن و تفکیک حوضچه شناورهای سفاری از صیادی از دیگر مزیت‌های طرح توسعه بندر کنگان به عنوان مطالبه دیرینه و به‌حق ساحل‌نشینان این بندر محسوب می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دو یدک‌کش‌ و یک شناور ناجی پس از اتمام تعمیرات اساسی و زیرآبی و بازدیدهای دوره‌ای در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی ...

|

نظرات کاربران