در حال بارگذاری ...
  • اختصاص بودجه جهت ایجاد زیرساخت ها با تقاضا برای بهره برداری تناسب ندارد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها شامل خط ریلی رشت - آستارا ، چابهار به مشهد ، رفع گلوگاه جنوب در دورود به خرم آباد و خوزستان و همچنین شیراز به بوشهر است .

    وی افزود : این مسیرها در قالب تهاتر نفتی دیده شده و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنها تعیین شده است . طول این محورها ۲۴۰۰ کیلومتر است که اگر تکمیل شود ، ظرفیت خطوط ریلی ما را حدود دو برابر می‌کند و ترانزیت بار ما از ۵۰ میلیون تن به ۹۴ میلیون تن افزایش می‌یابد .

     

     

     

     

     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

           

    |

    یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در نشست بررسی طرح های توسعه راه آهن و چالش های آنها که به همت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اظهار کرد : با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور ما ، زمانی همه خطوط تجارت دنیا از ...

    |

    نظرات کاربران