در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس

    تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع اجرای عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس خبر داد . هم اکنون عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهدای خلیج فارس آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات ، ماهانه حدود ٤٠ متر لاینینگ کامل در این تونل صورت خواهد گرفت تا جداره های تونل برای پایدار سازی تمکیل شود .

    وی افزود : تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : در حال حاضر عملیات حفاری و کف برداری تونل به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون با شروع عملیات لاینینگ ٦٦ متر آرماتورگذاری کل مقطع توسط پیمانکار صورت گرفته که از این میزان ٣٠ متر لاینینگ در آن به صورت کامل انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    تونل اصلی کبیرکوه به طول ۴۷۵۰ متر یکی از بزرگ‌ترین تونل‌های جاده‌ای کشور است که عملیات لاینینگ و زیرسازی و آسفالت آن به پایان رسیده و عملیات اجرای روشنایی آن در آخرین مراحل اجرا قرار دارد و عملیات آسفالت تونل‌های منتهی به تونل اصلی نیز در مجموع به طول ۲.۵ کیلومتر که بیشتر ...

    |

    تلاش ما بر این است در روزهای گردشگری برای تسهیل در عبور و مرور در این محور عبور موقت از تونل داده شود . از بابت مشکلات مالی که گریبانگیر پروژه های عمرانی و راهسازی استان شده است خوشبختانه پروژه احداث تونل شمالی حیران جزو پروژه هایی است که در استان همه مسئولین همسو شدند و در ...

    |

    عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهیده باختر بیگلری آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات ، تا پایان سال جاری این تونل تکمیل خواهد شد .

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    نظرات کاربران