در حال بارگذاری ...
  • راه آهن یک بنگاه اقتصادی است یا یک نهاد حاکمیتی و حمایتی؟

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدعلی سیدصدر خبرنگار تخصصی این مجموعه در نشست جایگاه و اهمیت حمل و نقل در صنایع معدنی جایگاه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را یک نهاد حاکمیتی و حمایتی دانست و تاکید کرد با عنایت به مزایای راه آهن در اقتصاد کلان ، زیرساخت های لجستیکی مورد نیاز بابد از طرف حاکمیت سرمایه‌گذاری و ایجاد شود تا بخش خصوصی فقط بنا بر کاربرد خود به دنبال تامین واگن باشد .

    در حال حاضر به دلیل اقتصادی بودن و امکان برقراری سرویس های درب به درب استقبال از حمل و نقل جاده ای بسیار زیاد است اما با واقعی شدن قیمت حامل های انرژی در آینده شوک بزرگی به صنایع وارد می شود که بنگاه ها باید زودتر به فکر ارتقا وضعیت لجستیک خود به عنوان یکی از پارامترهای تاثیرگذار در بهره وری خود باشند .

     

     

     

     

     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک دی تا ۳۰ دی (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل خط و سازه‌های فنی شرکت راه‌آهن گفت : شرکت راه‌آهن از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه خط و ...

    |

    راه‌آهن ناحیه زاگرس به دلیل تلاقی کوه‌های زاگرس با جلگه خوزستان و پل ارتباطی به بنادر خرمشسهر، آبادان، بندر امام خمینی، ماهشهر و خلیج فارس از اهمیت بالایی در خطوط ریلی کشور برخوردار است و نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد .

    |

    طبق برنامه ریزی های انجام شده قطار ترکیبی تهران - کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می کند و مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه ، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی نموده و از آنجا مجددا با قطار تا کربلا سیر خواهند نمود .

    |

    گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در برنامه صف اول به تشریح موقعیت و جایگاه حمل و نقل ریلی در قوانین ...

    |

    نظرات کاربران