اشتباه استراتژیک وزارت راه ، آسفالت گرم راه های روستایی است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، فریدون مقدس نژاد دبیر علمی پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات در افتتاحیه این رویداد با توجه به منابعی که برای نگهداشت راه های روستایی هزینه می شود ، یادآور شد که آسفالت گرم این راه ها اشتباه استراتژیک وزارت راه بوده است و همچنین از منظر ایمنی نیز موجب سوانح بیشتر می شود .
مطالب مرتبط
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راهداری و حملونقل جادهای شهرستان گرمی از نگهداری و بهسازی بیش از ۵۵۷ کیلومتر راه ارتباطی و اجرای گسترده اقدامات ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نصب و راه اندازی دو سامانه نظارت تصویری در ...
با مجموعه پایش های مستمر و ارزیابی خدمات این مجتمع ها ، در پی ارتقای خدمات به کاربران جاده ای و رفع موانع آسایش زدا از این ظرفیت های تعیین کننده هستیم .
در بخش نگهداری راهها تسطیح و تیغزنی ۱۱۰ کیلومتر راه ، لکهگیری هزار و ۵۰۰ مترمربع با استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت سرد و اجرای شیب شیروانی به طول پنج کیلومتر در محور نیشابور – سبزوار با مشارکت بخش خصوصی به ارزش ۳ میلیارد تومان صورت گرفته است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از راهاندازی ۴ سامانه ثبت تخلف در سطح ...