اشتباه استراتژیک وزارت راه ، آسفالت گرم راه های روستایی است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، فریدون مقدس نژاد دبیر علمی پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات در افتتاحیه این رویداد با توجه به منابعی که برای نگهداشت راه های روستایی هزینه می شود ، یادآور شد که آسفالت گرم این راه ها اشتباه استراتژیک وزارت راه بوده است و همچنین از منظر ایمنی نیز موجب سوانح بیشتر می شود .
مطالب مرتبط
به گزارش پرتال حمل و نقل ، فریدون مقدس نژاد دبیر علمی پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات در افتتاحیه این رویداد به تشریح وضعیت جاده های کشور ...
مطابق قراردادهای منعقد شده ، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا می باشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد ، چهار گوشلی شروع خواهد شد .
با آغاز طرح راهداری زمستانه در مجموع ۲۰ نفر در قالب سه اکیپ در این راهدارخانه ها مستقر خواهند شد .
استان همدان با ۳ هزار و ۳۶۵ کیلومتر راه روستایی رتبه سوم کشور را در روستاهای برخوردار از راه های آسفالته دارد که برای حفظ و نگهداری از این سرمایههای ملی نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی نسبت به تخصیص اعتبارات مورد نیاز است .
بر اثر سیلاب برخی مسیرهای اصلی از جمله محور گرگان به سمت بجنورد از سمت خراسان شمالی مسدود شده که همچنان ادامه دارد و تا اطلاع ثانوی محور جایگزین محور خوش ییلاق - شاهرود تعیین شده است .