چرا ساخت راه آهن متفاوت از سایر پروژه های توسعه ای هست؟
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راهآهن ، بنادر و فرودگاههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با بیان اینکه ۱۹۵ کیلومتر پروژه ریلی از ابتدای سال تا کنون افتتاح شده یا به بهرهبرداری رسیده است ، افزود : تا پایان سال این میزان به ۴۰۶ کیلومتر میرسد که بیش از ۲ برابر متوسط ساخت سالانه است .
مطالب مرتبط
به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در نشست هماندیشی با پیمانکاران حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل مجموعهای از اقدامات حمایتی ...
این استان با بهرهگیری از پروژههای جدید ، در آیندهای نزدیک شاهد ارتقای سرعت سفر ، افزایش سطح ایمنی و جهش در رونق اقتصادی خواهد بود ؛ دستاوردی که میتواند جایگاه فارس را در نقشه حملونقل ملی و فراملی بیش از پیش تقویت کند .
پروژه راهآهن میانه – اردبیل با حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی ، یکی از سختترین و منحصر بهفردترین پروژههای ریلی کشور محسوب میشود . در طول مسیر ۱۷۵ کیلومتری این پروژه ، ۹۱ دستگاه تونل و گالری به طول ۳۲ کیلومتر و ۲۹ دستگاه پل خاص به طول ۴ کیلومتر احداث شده است که بیش از ۲۲ درصد ...
استان کردستان یکی از پنج استان واقع در کریدور بزرگراهی غرب کشور است که ۳۲۵ کیلومتر از این محور به عنوان بخشی عمده از محور میاندوآب – کرمانشاه از استان عبور میکند . تاکنون حدود ۱۷۵ کیلومتر از این محور با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان تکمیل و به بهرهبرداری رسیده ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه آزادراهها اعلام کرد : در دولت چهاردهم با پیگیری مستمر رئیسجمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، ...