در حال بارگذاری ...

پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه

در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است .

عمران قیاسی گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری ، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است . کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات ، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ ماهه سال‌ جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند .

قیاسی افزود : هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری ، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند .

وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت : در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت : این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروزرسانی می‌شود و در این بخش از وضعیت آب و هوا ، انسداد راه‌ها ، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی ، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و ... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند . طی ۵ ماهه گذشته ، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند .

رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها ، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود .




مطالب مرتبط

پرداخت آنلاین حق تمبر ، دریافت حواله ، کد رهگیری و... از مزایای استفاده از این سامانه است که یکی دیگر از مزایای آن تجمیع کاربری چهار سامانه مختلف در در بستر سامانه سپاس می‌باشد که موجب تسریع و سهولت در ایجاد دسترسی و خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان خواهد شد .

|

توجه وزیر راه و شهرسازی به فعالیت‌های این وزارتخانه‌ها و همچنین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان سازمانی با ماهیت کاری عملیاتی و کار میدانی ، گویای توانایی بانوان در انجام مسئولیت‌های بزرگ مدیریتی در سطح کشور است . پیشرفت کارها و انجام حجم عظیم فعالیت‌ها و ...

|

با توجه به این‌ که در زمان وقوع بارندگی ، مسیر ارتباطی گلشن در عمل مسدود شده و امکان تردد از آن وجود نداشت ، تکمیل این پل به‌عنوان یک ضرورت حیاتی در دستور کار قرار گرفت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : با هدف تقویت زیرساخت‌های استقرار پلیس راه و ارتقاء امنیت و ایمنی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کارون از اجرای خط‌کشی در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خبر داد و گفت ...

|

نظرات کاربران