در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه

    در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است .

    عمران قیاسی گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری ، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است . کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات ، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ ماهه سال‌ جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند .

    قیاسی افزود : هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری ، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند .

    وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت : در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

    قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت : این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروزرسانی می‌شود و در این بخش از وضعیت آب و هوا ، انسداد راه‌ها ، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی ، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و ... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند . طی ۵ ماهه گذشته ، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند .

    رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها ، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند . اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ ...

    |

    میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی برای رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌ مسافربری بوشهر تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین به خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام می کنند .‌

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، قرارگاه مرکزی اربعین حسینی با هدف پایش و رصد ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری در محورهای منتهی به مرزهای کشور در ایام ...

    |

    گشت‌های اربعین ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند .

    |

    سامانه های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین های نظارت تصویری ، سامانه های تردد شمار و سامانه های ثبت تخلف در کلیه جاده های جنوب استان فعال هستند و از این طریق ، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می گیرد .

    |

    نظرات کاربران