در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۵۳ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه تلفنی ۱۴۱ در خرداد ماه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در خرداد ماه امسال بیش از دو میلیون و ۴۴۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است .

    منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری با اعلام این مطلب گفت : از کل تماس هایی که با سامانه تلفنی ۱۴۱ در خرداد ماه ۱۴۰۲ برقرار شده است ، استان‌های مازندران با ۴۶ درصد ، تهران ۳۵ درصد و البرز هفت درصد بیشترین سهم تماس ها را داشتند .

    وی افزود : کل تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ (ستاد و استانی) در خرداد ماه سال جاری ، ۱۳۰ هزار و ۸۵۳ تماس بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش نشان می‌دهد ، از این تعداد تماس ، سهم پاسخگویی ستاد به تماس های تلفنی ۱۴۱ برابر با ۵۱ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۳۸ ثانیه و سهم پاسخگویی مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، برابر با ۴۹ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۱۰۲ ثانیه بوده است .

    به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری ، کاربران در این مدت ۷۲ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۴۰۲ درخواست از وب سایت ۱۴۱ ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۳ درصد افزایش یافته است . همچنین در مدت زمان یاد شده کاربران جاده ای ۲۴ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۸۰۱ درخواست از اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ داشتند که ۱۹۴ درصد افزایش یافته است .

    این گزارش حاکی است در خرداد ماه امسال‌ ۶۶ هزار و ۶۶۱ پیامک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال شده که ۱۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است .




    مطالب مرتبط

    مشکلات راه‌ها با ۱۷۰۶ شکایت بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری ، مسافری ، عوارضی‌ها ، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی ، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴ مجتمع خدمات بین راهی در چهارمحال و بختیاری در ...

    |

    ۷۴ دستگاه دوربین ثبت تردد ، ۳۶ دستگاه ثبت تخلف و ۴۸ دوربین نظارتی تصویری مرکز مدیریت راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند .

    |

    این مرکز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهره‌گیری از کارشناسان مجرب تلاش می‌کند تا اطلاعات به‌روز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد . پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواست‌های شهروندان از اولویت‌های اصلی این مرکز است .

    |

    طرح راهداری زمستانی امسال از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که در این طرح ۳۷۰ نیروی راهدار با استفاده از ۲۹۴ دستگاه ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در  قالب ۳۹ اکیپ در جاده‌های استان مستقر هستند . 

    |

    نظرات کاربران