در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت جاده نطنز - کاشان

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان گفت : پروژه روکش آسفالت جاده نطنز _ کاشان ، از محل مصوبات سفر استاندار آغاز شد .

علی اکبر آقایی اظهار کرد : پروژه روکش آسفالت جاده نطنز _ کاشان حدفاصل شهرک صنعتی امیرکبیر تا میدان امام علی به طول ۶ کیلومتر ، عرض ۷.۳۰متر آغاز شد .

آقایی با اشاره به ترافیک بالای روزانه صنایع و فرودگاه در این محور خاطرنشان کرد : بهسازی و آسفالت محدوده میدان امام علی تا شهرک صنعتی جز اولویت‌های اصلی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان بوده ، از همین رو عملیات آسفالت و بهسازی این مقطع از محور در سفر اخیر استاندار اصفهان مصوب گردید .

وی عنوان کرد : پروژه ایمن سازی این محور در قالب اجرای روکش آسفالت ، تامین و نصب حفاظ بتنی میانی (نیوجرسی بتنی مفصلی ۴ متری) و اجرای شبکه روشنایی با مشارکت شهرک صنعتی امیرکبیر ، شرکت توزیع برق استان و مدیریت فرودگاه کاشان در حال انجام است .

 




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران