در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار تا پایان خرداد ماه

    بهره‌برداری از این طرح در کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش موثر و ویژه دارد . روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بهدبیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت در این محور ، گفت : روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بیش از ۹۲ درصد پیشرفت اجرایی دارد و تا پایان خرداد بهره‌برداری از این طرح صورت می‌گیرد .

    سید محسن حمزه‌لو در بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و اعضای ستاد اربعین استان ، از تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار ، بیان کرد : روند اجرای طرح تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود تا تردد در این محور به سهولت صورت گیرد .

    وی افزود : سه‌راهی محمدیار از محورهای پرتردد و حادثه خیز بوده ودر همین راستا بهره‌برداری از تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود . تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار معظل ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور را رفع می‌کند و زمینه ارتباط نقده به بناب را تسهیل می‌کند .

    حمزه‌لو افزود : بهره‌برداری از این طرح در کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش موثر و ویژه دارد . روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بهدبیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    با مساعدت استاندار آذربایجان‌غربی ، این استان ، نخستین استان کشور در جذب اعتبارات تهاتر نفت برای اجرای طرح‌های راهسازی است و طی سال ۱۴۰۲ ، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تهاتر نفت برای تأمین اعتبارات پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی پرداخت شده‌ است .

    |

    طی چهار سال گذشته تاکنون حدود ۴۸۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان‌غربی اجرا شده است و تا دهه فجر امسال حدود ۵۰ کیلومتر دیگر آماده بهره برداری شده و زیربار ترافیک خواهد رفت .

    |

    با توجه به موقعیت و جایگاه استراتژیک آذربایجان‌غربی توسعه محورهای مواصلاتی و راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی با هدف سهولت تردد و افزایش ایمنی در اولویت بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    در حال حاظر ۴۰ کارگاه راهسازی آذربایجان غربی در حال فعالیت بوده و احداث محورهای ارتباطی در ۴۷۰ کیلومتر از محورهای استان در دست اقدام است .

    |

    با تخصیص اعتبارات لازم ، اجرایی طرح محور ارومیه - بند - سد شهرچای آغاز می‌شود . احداث کمربندی و تعریض و بهسازی محور به طول ۱۳.۵ کیلومتر باعث کاهش زمان سفر ، رونق گردشگری و کاهش تصادفات خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران