در حال بارگذاری ...
  • تملک اراضی اطراف فرودگاه یزد بررسی شد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه های استان با نماینده مردم شهرستان‌های یزد ، زارچ ، اشکذر در مجلس شورای اسلامی با موضوع تملک اراضی اطراف فرودگاه یزد و همفکری و بررسی نقطه نظرات در راستای پیشبرد اهداف فرودگاه بین المللی یزد ، دیدار و گفتگو کرد .

    کمال دهقان منشادی موقعیت فرودگاه یزد را بسیار مهم دانست و افزود : فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد دارای ظرفیت هایی است که بلاشک در توسعه همه جانبه استان یزد نقش بسزایی دارد و با حمایت نمایندگان این استان خواهد توانست بخشی از هزینه های توسعه این فرودگاه را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی جبران نماید .

    وی ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران را یکی از اولویت های مهم و سیاست های فرودگاه بین المللی یزد دانست و عنوان کرد که این مهم باعث می شود ، مسافران به صورت روان به فرودگاه مراجعه و بدون استرس و نگرانی پروازهای خود را انجام دهند .

    دهقان منشادی با اشاره به انجام پرواز های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی یزد گفت : برقراری پرواز به سایر مقاصد داخلی و خارجی مشروط به وجود مسافر و درخواست شرکت ها برای برقراری این پروازها است و مشکلی از نظر پشتیبانی فرودگاهی وجود ندارد .

    وی با اشاره به عوامل متعدد تاخیر و ابطال پروازها گفت : در این اتفاق فرودگاه سهمی ندارد و البته این مساله منحصر به استان یزد نیست . مدیرکل فرودگاه های استان در ادامه تصریح کرد : در حوزه پروژه های عمرانی ، طرح توسعه و بهسازی فرودگاه یزد به ویژه ترمینال مسافری ، فضای مفید و قابل استفاده ترمینال با تغییر کاربری قسمت های بدون استفاده افزایش خواهد یافت و فضای وسیع‌تر و چشم انداز بهتر برای مسافرین مهیا خواهد شد .

    وی خاطرنشان کرد : این مدیریت آمادگی دارد با به کارگیری کلیه توان و تجهیزات نسبت به خدمات رسانی مطلوب‌تر انجام وظیفه کند .

    در ادامه صالح جوکار نیز با تاکید بر اینکه فرودگاه یزد اصلا در شأن مردم استان نیست ، گفت : این فرودگاه نیازمند تحول اساسی در زمینه زیرساخت ها است و در استان‌های دیگر چنین مسئله‌ای را به خوبی مشاهده می‌کنیم ، ولی در این سال‌ها شاهد تغییرات در فرودگاه یزد نبودیم که در این زمینه جدیت مدیرکل را می‌طلبد و اگر نیاز به همراهی و همکاری بود ، حتما پشتیبانی خواهیم کرد . شرکت‌های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل این  تأخیر یا لغو را با حضور در بین مردم بیان کنند .

    او در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه یزد ادامه داد : تعداد کم پروازها سبب گلایه مندی مردم شده که در این زمینه نیازمند برنامه ریزی برای رفع آن هستیم .

    نماینده مردم شهرستان های یزد،زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تلاش های انجام شده در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه فرودگاه از زمان تصدی مدیریت دهقان منشادی و نیز از حمایت های مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در راستای تامین اعتبارات مالی مورد نیاز و توسعه و شکوفایی فرودگاه های استان یزد قدردانی کرد .




    مطالب مرتبط

    ساختمان ترمینال می‌بایست دارای شرایط لازم برای نصب ایربریج باشد و عوامل وابسته توجیه‌پذیری نصب و استفاده از پل تلسکوپی می‌بایست در فرودگاه‌ها وجود داشته باشد . برنامه‌ریزی لازم در خصوص نصب ایربریج برای برخی فرودگاه‌های مشابه شرایط فرودگاه شهید صدوقی یزد نیز برای سال ...

    |

    در ۶ ماه اول سال جاری ۱۲۴ پرواز خارجی در فرودگاه بین المللی یزد نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد .

    |

    این عملیات که متشکل از یک تیم هوایی و دو تیم زمینی شامل مهندسین الکترونیک هواپیمایی فرودگاه یزد بود در طی زمانی بالغ بر ۵ ساعت انجام شد .

    |

    نظرات کاربران