در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد .

    طی حکمی از سوی سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) محمدرضا فردی بعنوان سرپرست معاونت بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد .

    در متن این حکم  آمده است :

    "نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب و توانمندی های ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب می‌شوید .

    انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و با اهتمام ویژه ، ابتکار کافی و حضور مستمر در حوزه مسئولیتی و استفاده از توانمندی کارشناسان مجرب و تعامل و همکاری با نهادهای نظامی و انتظامی و نظارتی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تمام توان خود را در جهت ارتقای سطح خدمات فرودگاهی از نسل اول به نسل سوم که همان هوشمندسازی تمامی خدمات در شهر فرودگاهی می باشد، با هماهنگی اینجانب صرف نموده و اقدام لازم را به عمل آورید . امید است با استعانت از پیشگاه ایزد منان و بهره‌گیری از پشتوانه تجربی و سوابق مفید، در ظل توجهات حضرت ولی عصر تحت زعامت رهبری حکیمانه امام خامنه ای (دام ظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید."




    مطالب مرتبط

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

    |

    تمام نقاط کشور دارای فرودگاه است و باید مدیران فعال در هر فرودگاه با برقراری ارتباط دو جانبه با مدیران قضایی ، جهت پیشبرد امور و پیشگیری از جرایم اقدام کنند .

    |

    افتتاح مترو پرند تبلور رویکرد عدالت‌محور دولت سیزدهم در ایجاد دسترسی هر چه موثرتر عموم ساکنین در مناطق مختلف به سیستم‌ها و خدمات حمل‌ونقلی کارا و اقتصادی است و در آینده نزدیک شاهد توسعه این سیستم‌ها در حومه کلان‌شهرها خواهیم بود

    |

    نظرات کاربران