در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اعزام زائران حج تمتع به سرزمین وحی از فرودگاه اصفهان

    عملیات اعزام حجاج از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۸ خرداد ماه لغایت ۲۲ خرداد ماه در دو نوبت انجام خواهد شد که زائرین عزیز به ترتیب از ۸ خرداد لغایت ۱۴ خرداد ماه به مقصد مدینه و از ۱۷ خرداد لغایت ۲۲ خرداد ماه به مقصد جده اعزام خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان از شروع عملیات اعزام زائرین حج تمتع سال ۱۴۰۲ از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت : نخستین گروه از زائران استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز هشتم خرداد ماه در ساعت ۵:۵۰ بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند .

    وی با بیان اینکه تعداد ۷۸۰۰ زائر در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد ، اظهار کرد : تعداد ۷۳۹۰ زائر از اصفهان در قالب ۵۱ کاروان و همچنین تعداد ۴۱۰ زائر از استان چهار محال و بختیاری و شهر کاشان در قالب ۴ کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .

    ابوذر ضیایی افزود : عملیات اعزام حجاج از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۸ خرداد ماه لغایت ۲۲ خرداد ماه در دو نوبت انجام خواهد شد که زائرین عزیز به ترتیب از ۸ خرداد لغایت ۱۴ خرداد ماه به مقصد مدینه و از ۱۷ خرداد لغایت ۲۲ خرداد ماه به مقصد جده اعزام خواهند شد .

    مدیر کل فرودگاههای استان در پایان خاطرنشان کرد : کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان و سایر سازمان ها و نهادهای خدمت رسان در سطح فرودگاه شهید بهشتی جهت پذیرش و اعزام مطلوب زائرین خانه خدا پیش بینی شده و از زائرین محترم تقاضا می شود با عنایت به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها و در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی ، حتی المقدور به صورت گروهی و حداقل سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری بعمل آورند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از انجام ۱۰۱۶ پرواز و جابه جایی ۱۱۵۵۰۷ مسافر در ایام نوروز خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد .

    |

    شرکت‌های هواپیمایی سپهران ، اروان ، کیش ایر ، آتا ، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای مشهد ، تهران ، قشم و کیش و همچنین شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی ، فری برد ، پگاسوس ، فلای بغداد ، العراقیه ، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه اصفهان با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت ارائه تسهیلات و خدمت‌رسانی مطلوب به ...

    |

    نظرات کاربران